Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Annonssajtbyggare sökes

Inlägg 1 av 14

2007-10-10, kl 13:45

username

Medlem
#51988

Inlägg: 27

Annonssajtbyggare sökes

Har en idè om en annonssajt. Söker en som kan bygga en sådan där man kan ta betalt för vissa annonser. Ska byggas efter mina önskemål och vara lättanvänd då jag bara kan lite om programnering. Aka utföras till en billig penning. Skall kodas i asp eller i asp.net och ha en databas som är mysql.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 14

2007-10-10, kl 13:53

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

PHP och MySQL - kontakta Websupporten.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 14

2007-10-10, kl 17:23

Akesson

Akesson

Inlägg: 25

Vi har ett köp & sälj script för 2495:- i php och mySQL.

Ett färdigt script med administration.

MVH
Mikael Åkesson
www.c4media.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 14

2007-10-11, kl 20:38

username

Medlem
#51988

Inlägg: 27

Jag söker efter asp eller asp.net inget php

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 14

2007-10-11, kl 21:01

username

Medlem
#49430

Inlägg: 43

Hej Fredrik,

Du söker någon lösning 'till en billig penning' som du säger men du låser dig för ASP.NET.

Varför ?

PHP och MySQL är helt gratis produkter och körs ofta på Linux som OS. Linux är också gratis.

Jag tror att du måste överge ett av dina krav.

Brendan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 14

2007-10-12, kl 01:22

username

Mohamad
Kafafi

Inlägg: 4

Hej jag kan hjälpa dig att skapa din annonssida, jag är en microsoft certifierad programmerare, jag programmerar i c#.net (asp.net), du kan kontakta mig genom att skicka mail till mig...

e-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 14

2007-10-12, kl 21:06

username

Medlem
#51988

Inlägg: 27

Brendan Henderson: Hej Fredrik,

Du söker någon lösning 'till en billig penning' som du säger men du låser dig för ASP.NET.

Varför ?

PHP och MySQL är helt gratis produkter och körs ofta på Linux som OS. Linux är också gratis.

Jag tror att du måste överge ett av dina krav.

Brendan Hahaha tror inte det du, jag vill ha kvalite på mina saker

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 14

2007-10-12, kl 21:07

username

Medlem
#51988

Inlägg: 27

Mohamad Kafafi: Hej jag kan hjälpa dig att skapa din annonssida, jag är en microsoft certifierad programmerare, jag programmerar i c#.net (asp.net), du kan kontakta mig genom att skicka mail till mig...

e-post: [email protected] Kan du vara snäll och kontakta mig på mail: [email protected] för mer info

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 14

2007-10-13, kl 14:12

Hedblom

Hedblom

Inlägg: 30

Fredrik, jag tycker du är ute lite på fel spår nu.

Jag har skickat PM till dig 2 gånger nu som blivit ignorerade pga att jag kodar php?

Att du skriver "Haha, jag vill ha kvalite på mina saker" gör inte saken bättre.

Om du hade någon koll över huvud taget skulle du vara medveten om att ASP är betydligt enklare att programmera samt 100 gånger mer "krashvänligt" än php, samt att asp kostar precis som Brendan säger.

asp.net däremot är bättre än php vad jag hört, men även ett helt nytt språk, inte många som kan och kostar skjortan. fast du kanske har många skjortor? Tror inte någon bygger upp efter dina orimliga krav för 18 000:-

Hur som helst, lycka till med dina planer.

Med vänliga hälsningar
"En som programmerar crap"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 14

2007-10-13, kl 15:05

websupporten

websupporten

Inlägg: 220



Kristoffer Hedblom:


Fredrik, jag tycker du är ute lite på fel spår nu.

Jag har skickat PM till dig 2 gånger nu som blivit ignorerade pga att jag kodar php?

Att du skriver "Haha, jag vill ha kvalite på mina saker" gör inte saken bättre.

Om du hade någon koll över huvud taget skulle du vara medveten om att ASP är betydligt enklare att programmera samt 100 gånger mer "krashvänligt" än php, samt att asp kostar precis som Brendan säger.

asp.net däremot är bättre än php vad jag hört, men även ett helt nytt språk, inte många som kan och kostar skjortan. fast du kanske har många skjortor? Tror inte någon bygger upp efter dina orimliga krav för 18 000:-

Hur som helst, lycka till med dina planer.

Med vänliga hälsningar
"En som programmerar crap"






Bra sagt!
118.000 SEK ska det vara minst.
Ett indiskt företag erbjods sig att koda ett liknande projekt för $14K. Skratta bäst den som skrattar sist.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2