Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Ang import.

Inlägg 1 av 3

2012-05-23, kl 13:19

Amandah

Amandah

Inlägg: 3

Ang import.

Hej! Jag har funderingar på att starta eget webb butik, e-handel.
Jag har sälj efarenhet från butik samt ekonomi o administration på litet ftg.
Jag skulle behöva hjälp med att imortera kläder för kvinnor, tjejer från ngt land helst inom eu kanske turkiet, eftersom jag själv inte har ngr kontakter där. Skulle först vilja se prover såklart.
Sen undrar jag vad det kan kosta att köpa hem ett litet lager med sommar kläder ev oxå höst kläder. Då jag vill driva webb butik o börja lite lungt o se hur det går.
Vill även sälja andra produkter.

Tacksam för hjälp o svar till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-07-05, kl 12:52

Amandah

Amandah

Inlägg: 3

Hej på er!
Jag söker efter produkter/leverantörer till webb handel.
Behöver modekläder för kvinnor, smink, accesoarer mm.

Tacksam för svar till min e-post [email protected] eller privat meddelande här.

Vänliga hälsningar Amandah!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-12-22, kl 12:20

Amandah

Amandah

Inlägg: 3

Hej! Jag lägger nu ner min webb- shop. Då jag ej lyckats gå i vinst på 6 mån. Nu säljer jag ett litet start lager med dam kläder Mönstrade leggings 20 par one size, 3 par blå jeans med bälte sliten look str:38. 8 par t-shirts med tryck Get into the wild. CA 10 st långa linnen.svarta o turkose.
CA 5 st klänningar sommar kollektionen. 4 st stickade tröjor kort ärm.Mörk blå o svarta.
Diverse sommar linnen svarta ,vita, mint gröna. Även lite trend smycken från Irland. Kläder importerat från Tyskland.Säljes för inköps priset.Allt mycket fint och oanvänt skick.Ligger i plast förpackningar. Säljer även postorder påsar vita 1000 st.
Köper du allt får ni ett bättre pris.Säljes billigt då jag vill avsluta mitt företag så fort jag kan.
Mvh Amandas-shop.se Marie
Maila här eller [email protected]
Hämtas eller skickas med posten eller Dhl till er vilket ni önskar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat