Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Uppfinningar & Patent

Affärsidé Internetbranschen

Inlägg 1 av 1

2017-09-19, kl 03:45

damirdobrinic

damirdobrinic

Inlägg: 3

Affärsidé Internetbranschen

Hej jag söker en Partner Kompanjon som är villig med mig vara och utveckla en APP som jag kan ej tala här . Investering som är cca 600.000 SEK kanske mindre . Affärs ide är för hela EU men start i Sverige de e så enkel ide som går att utveckla på 3 månader men inom 3 år kan vara miliarder värt .

Jag har jobbat inom brashen inom 9 år och har erfarenhet den här iden är 110% framgångsrik .

Den projekt kan ändra arbetsmarknaden i sverige så fort ...att bemaning och rekriteyng företag kommer inte ha något o göra . Jag kan verklingen inte tala om iden jag söker en seriös finansier som är viktigt att ha finnans resen löser jag 50/50 . Jag kan säga att i EU i värden finns ej liknande företag som vi tillsamans kommer utveckla de tar 3 månader och gå ut på marknaden med hårt arbete 24/7 .

Jag kan säga att efter undersökningen och swot analis ,att företag och arbetssökande är tröta på rekrytering och bemaning och arbetsförmedlingen vi har så stor grej att de finaste är att i bakgrunden är den 90% klar . Men änu bätre är att arbetsförmedlingen eller vilket land som hels i eu kommer minska arbetssökande osv ... de här är framtiden min blivande kompanjon de här är framtiden .



Det här Affärs ide är liknande när youtube kom ut :)

De finns ej bätre investering än den här som jag har .

Hör av dig du som är seriös och vill vara den första i EU företag som är garanterat så snabb växt redan första 6 månader .

Ring mig 0760331731 inga mail före vi har komit överens

MVH Danne

Svara Svara med citat