Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 4

1 2 3 4
Forum Export & Import

Affärer med Kina

Inlägg 1 av 34

2010-04-25, kl 22:03

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Affärer med Kina

Mer och mer företag gör affärer med Kina. Men är det enkelt ?

Absolut inte! Språk, kultur, seder, avstånd osv gör det svårare.

Om ni som vill göra affärer med Kina har någon fråga, är jag villig att hjälpa er. ( Jag är en kinesiska som bor i Sverige och har erfarenhet inom internationell handel. )

Lämna din fråga, och jag ska göra mitt bäst att svara på den så snabbt som möjligt.

mvh
Yasmine

www.magke.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 34

2010-05-10, kl 21:29

username

Viktor
Jonsson

Inlägg: 2

Hej Yasmine!
Jag heter Viktor Jonsson och ska starta ett ungdomsföretag nästa år i skolan. Men jag har redan börjat på det nu eftersom jag känner hur jag verkligen vill genomföra det här bra, så jag kan fortsätta efter skolan med det. Jag har specialinriktat mig mot skate, skid, snowboard och sådana freestylesportåkare eftersom jag har den stilen själv.
Jag ska trycka t-shirtar på ca 5XL, tröjor, shorts, och någon typ av huvudbonad som mössa/keps.
Jag har sökt runt på internet och letat efter bra sidor och företag men har inte hittat något som jag hade tänkt mig. Har beställt grejer från Spreadshirt men jag var inte nöjd.
Jag skulle vilja ha hjälp att hitta tryckerier och företag som gör kläder och ta kontakt med dem.

Mvh Viktor :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 34

2010-05-10, kl 22:03

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Jag har skickat e-post till dig och skrivit om vad vi kan hjälpa till.
Mer fråga, maila mig.

MVH/Yasmine

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 34

2010-06-30, kl 20:58

netpage

netpage

Inlägg: 12

Jag skulle vara intresserad av att veta om det finns något företag som kan producera kläder som man designar själv? Till ett billigt pris.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 34

2010-07-01, kl 11:23

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Det finns förstås företag som kan producera kläder enligt din design och kan lägga ditt eget varumärke också. Vi har kunden som gör den affären och blir mycker framgångsrikt. Om du behöver mer tips, kan skicka e-post till mig: [email protected]

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 34

2010-09-28, kl 22:09

Gradin

Gradin

Inlägg: 3

Hej Yasmine!

Jag ska starta en e-butik där fokusen ligger på kläder.
Barn, herr, dam, ungdoms kläder är de jag söker.

Allt är relativt klart men för att planeringen och uppstartningen ska fortgå så skulle jag behöva veta av om det finns några fabriker som säljer dessa kläder till en bra summa.

MVH Carolina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 34

2010-09-29, kl 10:00

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Hej Carolina!
Det finns föstås många fabriker som kan säjler dessa kläder till en bra summa.
Du kan prova alibaba.com . Det finns massor av leverantörer som säljer kläder. Men du behöver vara försiktig. Det finns fukare där också.
Jag har några kontakter och partners i Kina som tillverkar bra kläder. Du kan kontakta mig om du behöver hjälp: [email protected]

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 34

2010-10-15, kl 15:39

deadlytone

deadlytone

Inlägg: 3

Hejsan!

Jag behöver en kontakt i Kina som kan hitta en specifik produkt åt mig. Vill importera denna. Ingen mosnterorder direkt i början men väl 100 st eller liknande. Rätt hög vikt på detta så kontakten måste kunna sin bit inom frakten just.

Kontakta mig om du kan hjälpa till.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 34

2010-12-03, kl 16:54

username

Nils
Magnusson

Inlägg: 3

Hej YasmineJag är intresserad av att köpa in en massa varor som ska vara billiga från kina.
Har kollat på en massa sidor men som det verkar så måste man köpa typ 1000 st av samma vara.
Finns det någonstans där man kan köpa ca 10 st av en massa olika varor. MVH  Nils

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 34

2010-12-10, kl 17:46

Yasmine

Yasmine

Inlägg: 51

Hej Nils!Inga problem. Jag förstår att ni vill prova i början. Du kan prova att leta efter själv på internet först. Men du är också välkommen att kontakta mig om du vill. Vi har många partners i Kina som vill gärna sälja en små kvantitet. .MVH/ Yasmine

www.magke.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 4

1 2 3 4