Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Övrigt

Inlägg 1 av 13

2005-02-07, kl 18:12

username

Lars
Johansson

Inlägg: 7

Bli din egen resebyrå på internet med PRT Travel

http://europeanholidays.prttravel.net/

[email protected]

Agent
Lars Johansson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 13

2005-02-07, kl 18:34

username

Lars
Johansson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

hejsan!
jag har länge velat jobba med något framför datorn, som man kan tjäna pengar på. Men har inte än kommit på vad man kan göra? Jag och min kompis har en hemsida som vi tänkte börja tjäna pengar på, men har inga idéer. Om ni behöver medarbetare till något så är jag väldigt intresserad! nackdelen med mig är att jag "endast" är 17år men är väldigt målinriktad för att börja jobba seriöst och tjäna pengar! Hör av er till mig på adressen: [email protected]



Såg inte att Du bara var 17 år , kolla med Dina föräldrar eller äldre syskon i fall det skulle vara intresant .

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 13

2005-02-07, kl 22:49

abejamaya

abejamaya

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

hejsan!
jag har länge velat jobba med något framför datorn, som man kan tjäna pengar på. Men har inte än kommit på vad man kan göra? Jag och min kompis har en hemsida som vi tänkte börja tjäna pengar på, men har inga idéer. Om ni behöver medarbetare till något så är jag väldigt intresserad! nackdelen med mig är att jag "endast" är 17år men är väldigt målinriktad för att börja jobba seriöst och tjäna pengar! Hör av er till mig på adressen: [email protected]



Hej du! Jag har ett jätte bra tips till dig. Jag har börjat på ett internationellt företag inom telecom-branschen. Det är helt Internetbaserat, beök min hemsida www.flowertree.ubifone.com och maila gärna tillbaka om du behöver mer info.
Här är lmin mailadress: [email protected]

MVH/Candy Obiang

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 13

2005-03-06, kl 18:53

username

Jim
Odenbjörk

Inlägg: 40

Kontakta mig..jag arbetar med finansiella tjänster.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 13

2005-03-08, kl 05:35

username

Anders
Nilsson

Inlägg: 4

Hej Hjerten!

Du kan sälja hälsoprodukter. Tahitian Noni Juice behöver distributörer som säljer deras produkter. Du får Goda förtjänstmöjligheter och du kan arbeta hemma med hjälp av din dator.

Kolla mer här: http://www.nonijuice.info.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 13

2005-04-11, kl 21:56

username

Berit
Johansson

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Hjerten!

Du kan sälja hälsoprodukter. Tahitian Noni Juice behöver distributörer som säljer deras produkter. Du får Goda förtjänstmöjligheter och du kan arbeta hemma med hjälp av din dator.

Hej är det möjligt att jobba hemma och slippa anordna partyn med de produkterna och hur får man jobba?
Kolla mer här: http://www.nonijuice.info.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 13

2005-04-12, kl 23:05

username

Natalie
Norberg

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej. Jag har addat dig. Jag har ett jobb som kan vara bra för dig och dina kompis.



Hej!
Finns det fler möjligheter till arbete? I så fall vore jag tacksam om du ville skriva ett email till: [email protected]

Tack för eventuellt svar :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 13

2005-04-27, kl 07:02

username

Johan
Duvdahl

Inlägg: 23

Jag har ett förslag. Jag har kontakt med några konstnärer i Thailand som målar utmärkta och jättefina moderna tavlor. Dessa köper jag in for kanske 1/3-1/4 av svenska priser. Stora förtjänster finns.

Ex på vad dom kan göra finns på

http://www.pgm-art-world.de/pgm_shop/shop.asp?WCI=MenuAuswahl&WCE=Stilrichtung

(sidan är från Tyskland och är bara exempel)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 13

2005-06-08, kl 10:29

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

hej jag äger ettt företag som säljer nike adidas m.m skor som är bra märke och dom är orginala nu söker jag återförsäljare som vill sälaj på internet bland annat men jag säljer till lokala mattaffärer och nu kännar jag typ 45 000 kr i månaden jobbar cirka 20 timmar per månad
låter det interssant så majla mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 13

2005-06-08, kl 10:29

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

hej jag äger ettt företag som säljer nike adidas m.m skor som är bra märke och dom är orginala nu söker jag återförsäljare som vill sälaj på internet bland annat men jag säljer till lokala mattaffärer och nu kännar jag typ 45 000 kr i månaden jobbar cirka 20 timmar per månad
låter det interssant så majla mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2