Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Inlägg 1 av 6

2005-07-18, kl 23:53

davidl_2000

davidl_2000

Inlägg: 14

jag kan fixa det åt dig, har du msn?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-11-14, kl 15:30

e-nil

e-nil

Inlägg: 10

Ska starta eget och behöver cement, plywood, virke, dörrar & fönster, kök, parkett osv.
Kan någon tipsa mig om bra inköpskällor, grossister från Polen, Baltikum eller förslag?
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-02-06, kl 19:43

username

Kenneth
Frank

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag kan fixa det åt dig, har du msn?



Jag ska renovera en lägnenhet kök badrum mm skulle du kunna hjälpa mig med kontakter byggvaruhus/grossister?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-08-06, kl 11:20

username

Agneta
Olsson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Planerar att bygga ut villan i vinter. Ska först åka ner med min lastbil och köpa byggvaror i Polen. Nu undrar jag hur man kan få tag på adresser till byggvaruhus/grossister i Polen. Är tacksam för råd och tips. Mvh Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-08-06, kl 11:22

username

Agneta
Olsson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Planerar att bygga ut villan i vinter. Ska först åka ner med min lastbil och köpa byggvaror i Polen. Nu undrar jag hur man kan få tag på adresser till byggvaruhus/grossister i Polen. Är tacksam för råd och tips. Mvh Magnus



Hej Tänkte göra det samma, men bygga helt nytt. Fick du något svar? Kanske man kan åka ner flera stycken och hyra en lastbil och dela transporten på detta sätt.mvh Lars o Agneta

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-08-15, kl 17:05

username

Jan-eric
Jansson

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Planerar att bygga ut villan i vinter. Ska först åka ner med min lastbil och köpa byggvaror i Polen. Nu undrar jag hur man kan få tag på adresser till byggvaruhus/grossister i Polen. Är tacksam för råd och tips. Mvh Magnus



Hej Tänkte göra det samma, men bygga helt nytt. Fick du något svar? Kanske man kan åka ner flera stycken och hyra en lastbil och dela transporten på detta sätt.mvh Lars o Agneta

Inläggets betyg
Svara Svara med citat