Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Inlägg 1 av 2

2005-06-22, kl 13:08

username

Conny
Bergqvist

Inlägg: 23

CitatHej på er alla.Jag tillhör den nystartade designstudion Fransson Kane Design som arbetar med grafisk formgivning och grafisk produktion av alla typer av trycksaker, broschyrer, böcker, företagsprofiler, grafiska mönster, CD-omslag m.m. m.m.Jag har en liten fråga som nystartad småföretagare. Det här med att annonsera och diskutera på startaeget.se har fungerat jättebra för mig och jag undrar om det är någon här som känner till om det finns fler ställen som det här att diskutera och annonsera gratis på. Ni vet ju hur det är, man får snåla så gott det går.Hejsan Fransson!För att svara lite kort på ditt inlägg så tror jag att det kan vara ett bra forum. Har precis blivit medlem här så jag har ingen statistik, men det verkar himla intressant. Är du intresserad och vill ha offerter på trycksaker får du jätte gärna höra av dig till [email protected]. Ett medelstort arkoffset tryckeri. Vi trycker allt från visitkort, broschyrer, foldrar, mindre kataloger, tidningar, mappar, brevpapper, kuvert..och mycket mer. För mindre upplagor lämpar sig då främst vår digitalpress...om det behövs mindre ex till t.ex mässor, workshop, seminarium, prospekt o dyl. Hjälper även till med mindre layout arbete..men det är ju ditt område *SS*. Hör gärna av digConnyBergqvist [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-10-23, kl 10:19

username

Jaana
Sydänmaa

Inlägg: 9

hej

Har du ngn hemsida att gå in på,driver du din verksamhet i Stockholm?
Nyfiken

www.playdice.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat