Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Inlägg 1 av 8

2003-10-13, kl 19:32

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

På nedanstående adress hittar du tusentals företag och deras produkter. Det finns massor av billiga saker att importera.

www.globalsources.com

Fast du ska nog ha någon form av affärsidé innan du drar igång.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2003-10-15, kl 13:22

jmimpex

jmimpex

Inlägg: 2

det beror vad du vil sälja

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2003-11-16, kl 16:04

username

Mourad
Zoubai

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
är det någon som vet var man kan importera billiga grejor.eller är det någon som har en billig produkt som jag kan sälja.jag har tänkt mig att sälja på postorder.

det beror på vad du vill importera , jag är från marocko och där finns mycket billiga saker (naturekosmetik,hantverk osv).

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2004-02-03, kl 18:53

username

Me
Karama

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

däck



ska du sälja däck på postorder? skämtar du?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2004-02-16, kl 02:18

username

Henrik
Johansson

Inlägg: 8

Tja... varför skulle han inte kunna det för? Det första som ploppar upp i mitt huvud är gummihuset vilka säljer däck online....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-02-17, kl 10:59

username

Prema
Viswanathan

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,<br/>är det någon som vet var man kan importera billiga grejor? Eller är det någon som har en billig produkt som jag kan sälja? Jag har tänkt mig att sälja på postorder.<br /><br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-02-17, kl 11:02

username

Prema
Viswanathan

Inlägg: 5

Hej, jag hade tänkt importera billiga etniska hantverk prydnadsaker och kläder från Indien. Men saknar någon sorts partner..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2006-06-13, kl 19:02

username

Malika
Kalén

Inlägg: 4

Hej. Jag är själv halv marockan halv svensk och har länge haft tankar på att importera saker från marocko efterssom jag endå är där varje sommar! Åker ner nu i slutet av juni och skulle mer än gärna sköta import och inköp åt de som är intresserade som en mjuk start på min verksamhet. Jag talar flytande marockanska vilket innebär att jag säkert kan ordna bra priser därifrån etc. Hör gärna av dig på min mail: [email protected] Liz!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat