Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Marknadsföring & Reklam

Hjälp med hemsida

Inlägg 11 av 13

2005-06-30, kl 09:57

username

Mikael
Jansson

Inlägg: 3

Ärligt talat. Ni pratar om kvalité och priser. En snygg design med enkla phplösningar t.ex inloggningssystem så du kan administrera din egen hemsida kostar idag inte speciellt mkt. Ett pris som inte överskrider 2000:- iaf. Vill du ha en stilren företagssida med framtoningen av att du är professionell och seriös. Ta kontakt med mig så löser vi det åt dig på snabbast möjliga sätt till det bästa möjliga priset. Det kommer inte överskrida 2000:- och då får du även också en avancerad logotyp med på köpet.

Mvh. //

Mikael Jansson
Imagewave Studios


[email protected]
http://www.imagewave.se (under konstruktion)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 13

2005-08-28, kl 23:56

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag behöver hjälp med att få upp en hemsida för mitt nystartade företag där jag kommer att jobba speciellt med en väldigt unik ljudprodukt men även med annat inom ljud och bild. Vill inte att det skall kosta skjortan men ändå få en hemsida som ser proffsig ut? Vad brukar sådant här kosta?
Mvh/ Kristoffer



Surfa in på www.sansa.se och se om det finns nåt som kan va intressant för dina behov. Priserna är anpassade för småföretagare och det finns inga månadsavgifter utan det du köper ... äger du.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 13

2005-09-06, kl 19:18

username

Jan
Niemistö

Inlägg: 21

Komplett företagspaket !

Nydesign av företagshemsida.
Design av företagslogotyp.
Webbhotell ingår 6 månader. (144 kr/mån)
Valfri domän.
E-post konton m.m.

Pris 3490 kr inkl moms = 50 % av ord pris.

Vårat webbhotell är enbart för våra företagskunder vilket garanterar en 100 % fungerande support och personlig service.

Hemsidorna uppdateras enkelt via webbhotellets kontrollpanel där ni även läser och hanterar era epostkonton.

Alltid fri support.

Vid beställning kontakta [email protected]

Mvh Jan, JN Internethandel.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2