Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hantverk

Inlägg 1 av 7

2005-03-16, kl 12:41

username

Gunnel
Kindstedt

Inlägg: 3

Hantverk

Var hittar jag någon som kan sälja mina handsydda pulsvärmare, vantar, mössor, halsdukar, kuddar och annat?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-03-22, kl 14:38

username

Susanne
Cederholm

Inlägg: 62

Bra fråga, jag har också lite hantverk som jag skulle vilja lämna för försäljning (gärna på provition).
Det bästa kanske är att kontakta hantverksaffärer och sommar/turist butiker...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-03-22, kl 20:06

username

Tony
Fagerberg

Inlägg: 4

Jag letar efter intressant hantverk och design. jag är intresserad av inredningsdetaljer i alla former. Kravet är att designen och tillverkningen måste vara Svensk.

Hör av er och berätta lite om era produkter om ni vill veta mer.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-03-23, kl 16:23

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej, sitter idag egentligen med helt andra saker än design på agendan.. Sälj/PR/marknadskommunikation-konsultsverksamhet istartgrparna.. Men jag har ett designerhjärta och en del kreationer jag gärna skulle släppa på butik. Egentligen rör det sig mest om inredningsideér som är svåra att produktsälja utan ska byggas och installeras.. Men även en del accesoarer som Vaser och ljusstakar osv. som är ganska innovativa i sig... Jag söker nu någon som kan producera dessa åt mig då det känns tungt att tälja 2000 X i källaren för försäljning! Vad hade du i tankarna?


Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag letar efter intressant hantverk och design. jag är intresserad av inredningsdetaljer i alla former. Kravet är att designen och tillverkningen måste vara Svensk.

Hör av er och berätta lite om era produkter om ni vill veta mer.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-04-06, kl 21:49

username

Susanna
Makstin

Inlägg: 41

Jag har en liten butik på G för barn- och mammakläder.
Där har jag även tänkt sälja fina saker som kan passa som exempelvis doppresenter och inredning till barnkammare.
Om ni tror att era produkter skulle platsa: maila mig på
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-04-18, kl 17:31

username

Anneli
Rohdin

Inlägg: 5

Jag funderar på att starta ett litet företag med exklusivare hundartiklar och artiklar för matte o husse. Det ska vara bra kvalitet och något som inte finns i varenda affär, så att det verkligen känns och är exklusivt!
maila gärna om detta kan vara något för dig!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-08-24, kl 18:39

username

Heléna
Nedhagen

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har en liten butik på G för barn- och mammakläder.
Där har jag även tänkt sälja fina saker som kan passa som exempelvis doppresenter och inredning till barnkammare.
Om ni tror att era produkter skulle platsa: maila mig på
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat