Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Grossist av Tv-spel

Inlägg 1 av 7

2005-03-09, kl 18:04

username

Tobias
Nilwert

Inlägg: 1

Grossist av Tv-spel

Vi ska starta en webshop som skall sälja det mesta inom tv-spelskonsoler. Vi behöver en bra grossist. Vi har ett konto på Nextstop.se men priset vi får ge där för en konsol är alltså dyrare än om jag går till elgiganten och handlar ett spel. Nån som har förslag ?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-04-18, kl 19:44

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

jag har åxå funderat på att öppna en sån butik fast lokalt o inte webb... angående konsoler så tror jag det går att ordna från konsol tillverkarna, nintendo,ps2 mm... jag behöver tips var jag ska handla billiga spel....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-05-21, kl 21:32

username

Magnus
Fäldt

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi ska starta en webshop som skall sälja det mesta inom tv-spelskonsoler. Vi behöver en bra grossist. Vi har ett konto på Nextstop.se men priset vi får ge där för en konsol är alltså dyrare än om jag går till elgiganten och handlar ett spel. <br/><br/>Nån som har förslag ? <br/>

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-05-21, kl 21:34

username

Magnus
Fäldt

Inlägg: 8

Hejsan !

Kan fixa 3-parts tillbehör till olika tvspel enheter till bra priser typ hk , fsladdar , minneskort med mera .
Kan EJ fixa spel .

msn : [email protected]

// Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-10-15, kl 21:50

username

Josef
Salhi

Inlägg: 2

jag har ungefär samma problem hur gick det?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-01-10, kl 03:40

username

Dominique
Zak

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi ska starta en webshop som skall sälja det mesta inom tv-spelskonsoler. Vi behöver en bra grossist. Vi har ett konto på Nextstop.se men priset vi får ge där för en konsol är alltså dyrare än om jag går till elgiganten och handlar ett spel. <br/><br/>Nån som har förslag ? <br/>



Du kan maila mig på [email protected] om det forfarande är aktuellt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-01-10, kl 03:40

username

Dominique
Zak

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag har åxå funderat på att öppna en sån butik fast lokalt o inte webb... angående konsoler så tror jag det går att ordna från konsol tillverkarna, nintendo,ps2 mm... jag behöver tips var jag ska handla billiga spel....



Du kan maila mig på [email protected] om det forfarande är aktuellt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat