Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

söker grossiter???

Inlägg 1 av 4

2005-03-08, kl 15:50

facebimbo

facebimbo

Inlägg: 4

söker grossiter???


Håller på ett öppna en underkläds butik, men vill även ha
lite intim produkter, typ massageoljer.m.m
söker grossiter? tips?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-04-09, kl 18:39

macsmart

macsmart

Inlägg: 26

Hej,



Vi är i branschen Hem tandblekning och marknadsför Beauty White i Sverige. Vi undrar om detta är något för er,

Produkten är billig och effektiv med mycket bra resultat.



Att notera:

Carbamide peroxide är en föråldrad Formula för tandblekning som tyvärr fortfarande används i många blekmedel. Carbamide Peroxiden bryts ner till Hydrogen peroxide och där Hydrogen peroxide är den aktiva blekningssubstansen. Eftersom Beauty White redan innehåller Hydrogen peroxide, bleks dina tänder upp till 3ggr snabbare än med produkter som baseras på Carbamide peroxide. Styrka 5,6% Hydrogen Peroxide motsvarar 17% Carbamide Peroxide. Produkten är laglig och godkänd Inom EU.



Finns intresse går det bra att svara på detta mail med telefonnummer så kontaktar en av våra säljare er.



Priser:

0-9 st 350:- +

10- 300:- +

Rekommenderat utpris 695:-



Vid beställning av min 10 paket Beauty White erhåller ni 10 st Prov paket till ett värde av 1000:- utan extra kostnad.

Dessa kan användas som prov till potentiella kunder som är tveksamma till effekten av produkten,

Eller som extra tillbehör om två vill dela på ett stort paket till en extra kostnad. Hur proverna används är helt upp till er.



Villkor: fri leverans 10 dgr faktura.



För information om produkten se:



www.BeautyWhite.se





Frågor och svar finns på:



www.BeautyWhite.se/vad.htm





Med vänlig hälsning

Peter Åkesson

MacSmart Import Sweden



Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-06-29, kl 12:05

username

Marika
Lantz

Inlägg: 28

Hej.


Jag tillverkar egna massageoljor så är så naturliga som möjligt för en skönt känsla och för kroppens bästa.


Jag tillverkar även andra produkter såsom vackra smycken, aloe vera produkter som kanske kan vara intressant för er.



Hör av dig om intresse finns
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-07-11, kl 17:29

tabakovic

tabakovic

Inlägg: 4

hej

jag har kondomer i stora mängder till ett lågt pris

skriv till [email protected]

tack

Inläggets betyg
Svara Svara med citat