Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import av köksinredning

Inlägg 1 av 4

2005-03-03, kl 12:34

username

Ola
Grahn

Inlägg: 1

Import av köksinredning

Är på jakt efter långsiktiga leverantörer i ex. Polen, Ungern etc. av specialbyggda köksinredningar i massivt trä. Hög kvalitet viktigt liksom lågt pris. Endast etablerade leverantörer. Varumärke oviktigt. Kommer att gå under eget varumärke. Även kringprodukter som sten, vitvaror etc. är av intresse.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-03-04, kl 01:07

username

Lukas
Huber

Inlägg: 4

Hejsan !
Vi har något som kanske skulle intressera er. Vi importerar byggmaterial och bland annat köksinredning från Polen.
Vid intresse maila mig så skickar jag ner bilder på köken ?
//MVH Lukas&Martin BOREMA
[email protected]




Citat:

Ursprungligen postat av:

Är på jakt efter långsiktiga leverantörer i ex. Polen, Ungern etc. av specialbyggda köksinredningar i massivt trä. Hög kvalitet viktigt liksom lågt pris. Endast etablerade leverantörer. Varumärke oviktigt. Kommer att gå under eget varumärke. Även kringprodukter som sten, vitvaror etc. är av intresse.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-03-31, kl 16:29

Milan

Milan

Inlägg: 2

Hejsan!! De e första gången jag e här så det kan bli lite fel!! Undrar om du även är inresserad utav tegelsten eller takpannor?? Eller du kanske vet hur man kan sälja det till någon annan!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-06-14, kl 21:07

username

Medlem
#29142

Inlägg: 2

Halloj! Jag har precis startat eget och importerar all byggmaterial från Estland däribland kök, måttbeställda. Massiv träd och mycket bra kvalitet. Låter det intressant? I så fall når du mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat