Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Design för alla!

Inlägg 1 av 7

2005-02-28, kl 18:37

speero

speero

Inlägg: 10

Design för alla!

Jag är 19 år och håller på med att designa allt från vykort till bakgrundsbilder, loggo m.m. Det jag inte vet är hur man ska gå tillväga med att få företag att beställa ifrån mig. Vill veta ett simpelt "Jag gör, dom köper" förslag. =)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-03-01, kl 10:42

username

Kjell
Pira

Inlägg: 3

Enklast är väl att göra en egen hemsida och visa upp dina alster. Sen får du hänvisa till hemsidan i dina kontakter med intresserade. Gör även en egen portfolio och skriv ut dina bilder på exklusivt fotopapper och åk sen runt och be att få visa upp dem.

Lycka till

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-03-01, kl 16:48

speero

speero

Inlägg: 10

Mixvision:

Tjena!

Jo jag tänkte på det också. Jag kan göra hemsidor, men inte den tekniska biten (att lägga upp dem) och skaffa en hemsida. Var hade du tänkt dig att man kan visa upp sina skisser?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-03-01, kl 23:38

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Hej kontakta www.webbia.se dem kan nog hjälpa dig med den tekniska biten gällande att lägga upp hemsida.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-03-02, kl 21:07

speero

speero

Inlägg: 10

krabbatschoff:

Tjena! asschyst.. men som sagt så letar jag efter ett gratis domän namn.. har gjort en sida i flash osså.. och man måste ändra bilder med jämna mellanrum..
Ger det mera problem eller?

MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-03-08, kl 00:19

entapir

entapir

Inlägg: 15

Citat:

Ursprungligen postat av:

Det jag inte vet är hur man ska gå tillväga med att få företag att beställa ifrån mig. Vill veta ett simpelt "Jag gör, dom köper" förslag. =)


Visa vilken nytta dom kan ha av dej. Gör t.ex några provmotiv till påskkort och erbjud företag att köpa sådana av dej till deras ..öh..påskkampanj? (kanske lite krystat exempel ;)
Försök skapa deras behov åt dem, lixom!
lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-03-09, kl 16:00

speero

speero

Inlägg: 10

Krabbatschoff:

Tjena!
Tack för erbjudandet, men min morbror kunde lägga upp en sida.
Jätteschysst iaf. Hare gött

Inläggets betyg
Svara Svara med citat