Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hur gå till väga för att komma igång med mitt klädföretag?

Inlägg 1 av 4

2005-02-27, kl 09:24

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

Hur gå till väga för att komma igång med mitt klädföretag?

Hallå..
Har skrivit här förut..
Har en ide om att starta ett eget klädföretag. Har massa ideer för hut kläderna ska se ut.. Men kan inte rita upp dem så snyggt.. Så vart vänder man sig för att få ritat och sytt upp de första provplaggen? Eller ska man göra de själv och sen börja leta tillverkare? Kläderna är i streetstil och de först plaggen jag har planer på att göra är skjortor jeans och lite tröjor.. Har många tuffa och enligt mig nyskapande ideer.. Tar studenten i juni å har då tänkt försöka komma igång med dettta... Så om någon har någon länk eller mail eller nått till nån som vet hur man ska gå till väga vore jag jättetacksam.. Hörde att de skulle finnas nån typ av agent man kunde vända sig till.. Som redan har massa etablerade kontakter.. Någon som vet om de stämmer?

Mvh Mikael
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-03-08, kl 23:44

username

Medlem
#25657

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hallå..
Har skrivit här förut..
Har en ide om att starta ett eget klädföretag. Har massa ideer för hut kläderna ska se ut.. Men kan inte rita upp dem så snyggt.. Så vart vänder man sig för att få ritat och sytt upp de första provplaggen? Eller ska man göra de själv och sen börja leta tillverkare? Kläderna är i streetstil och de först plaggen jag har planer på att göra är skjortor jeans och lite tröjor.. Har många tuffa och enligt mig nyskapande ideer.. Tar studenten i juni å har då tänkt försöka komma igång med dettta... Så om någon har någon länk eller mail eller nått till nån som vet hur man ska gå till väga vore jag jättetacksam.. Hörde att de skulle finnas nån typ av agent man kunde vända sig till.. Som redan har massa etablerade kontakter.. Någon som vet om de stämmer?

Mvh Mikael
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-03-08, kl 23:54

username

Medlem
#25657

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hallå..
Har skrivit här förut..
Har en ide om att starta ett eget klädföretag. Har massa ideer för hut kläderna ska se ut.. Men kan inte rita upp dem så snyggt.. Så vart vänder man sig för att få ritat och sytt upp de första provplaggen? Eller ska man göra de själv och sen börja leta tillverkare? Kläderna är i streetstil och de först plaggen jag har planer på att göra är skjortor jeans och lite tröjor.. Har många tuffa och enligt mig nyskapande ideer.. Tar studenten i juni å har då tänkt försöka komma igång med dettta... Så om någon har någon länk eller mail eller nått till nån som vet hur man ska gå till väga vore jag jättetacksam.. Hörde att de skulle finnas nån typ av agent man kunde vända sig till.. Som redan har massa etablerade kontakter.. Någon som vet om de stämmer?

Mvh Mikael
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-03-19, kl 16:54

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

dalle1981
Vad tänkte du med din citering?
Glömde du skriva va du ville? :)
Vet du nått om de jag undrar? :)

//Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat