Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

HJÄLP ATT FYLLA EN BUTIK !!!

Inlägg 1 av 2

2005-02-14, kl 12:45

tornin

tornin

Inlägg: 14

HJÄLP ATT FYLLA EN BUTIK !!!

Jag är intresserad av att köpa in kläder från utlandet, jag har en hel butik i Sverige som jag vill fylla av alla de olika klädstilar typ hiphop, hoodies m.m. så allt är av intresse.

Jag är även intresserad av annorlunda smycken så som Örhängen, halsband, piercingsmycken, virkade mössor, små söta väskor, ponchon, mobilstraps, gardiner, Hello Kitty saker, påslakan, jeans, tyger i massor .. alla de färger och sorter.

Jag som sagt en hel butik som jag vill fylla till ett bra pris...

Är det någon som vill och kan hjälpa mig, jag är lite otålig så jag vill inte vänta flera månader med detta.

Så antalet 20-50 är per vara så det skulle bli en hel del saker om vi skulle komma överens.

Hör av er till mig om intresse finns !!

Maila på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-02-17, kl 12:11

username

Prema
Viswanathan

Inlägg: 5

Hej
Jag vill börja importera kläder prydnadsaker hantverk och smycken (färdiga kläder och tyg) väskor skor och undrar hur man gör detta! Jag kommer från Indien.. vi kan diskutera vidare om du är intresserad av något.. Kan kontakta mig på 0735993769 eller skriva på [email protected].

Inläggets betyg
Svara Svara med citat