Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Webb butik

Inlägg 1 av 6

2005-02-10, kl 09:26

username

David
Madeja

Inlägg: 3

Webb butik

Hej är en kille på 20år som har varit intreserad av data prylar och datorer under hela mitt Svarta liv. Nu har jag iallafall funderingar på att starta en webb butik på internet då jag skall sälja dataprylar (allt från mammakort till chassin & fläktar). Men jag vet inte riktigt var jag skall börja har redan gjort min företags idé och håller på med att fixa webbsidan men jag vet inte hur jag skall göra för att få ut min webb butik till folket (typ marknadsföring) jag skall också inportera en massa prylar från staterna men jag vet inte inte riktigt hur det går till.
Ni som kan svara på mina frågor gör gärna det.
Ha det bra.
David

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-02-11, kl 12:36

daniel234

daniel234

Inlägg: 78

Vill bara säga...tänk efter riktigt noga innan du startar en webbutik som säljer dataprylar. Det finns redan väldigt många som gör detta. Det gäller att du kan erbjuda något som de andra inte har om du ska kunna konkurrera med dem. /Daniel

www.Trendystuff.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-02-23, kl 11:48

username

Fredrik
Ymer

Inlägg: 23

Hej David!
Kontakta oss på Ymer-Fahlström så hjälper vi dig med att utforma idén och om möjligt göra verklighet av dina planer!

[email protected]
www.ymerfahlstrom.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-02-23, kl 11:56

username

Martin
Fredrik

Inlägg: 24

Om du behöver en webshop: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-03-02, kl 09:43

username

Christer
Nilsson

Inlägg: 17

Om du tycker att det blir besvärligt att starta upp en egen webbutik så kan du annonsera på ex. tradera under varupartier eller www.varor.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-03-26, kl 11:27

username

Johan
Duvdahl

Inlägg: 23

Det enklaste och billigaste sattet att annonserar ar genom blocket.se. Lagg in en annons var 3-4 dag sa kommer du fa cirka 150 besokare per dag i cirka tre dagar och sedan gor du en ny annons.
Jag kor ungefar samma grj som du men jag haller pa att borja imprtera en speciellt dator case fran Malaysia.
/Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat