Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Tuffa ungdomsläder!!!

Inlägg 1 av 6

2005-02-08, kl 22:58

username

Anne
Nieminen

Inlägg: 1

Tuffa ungdomsläder!!!

Hallå!!!
Jag har sånt sug på att starta egen klädaffär. Tuffa kläder till ungdomar samt vuxna. Var hittar jag leverantörer???
Tacksam för svar...
Anne

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-02-08, kl 23:42

username

Anna
Thilander

Inlägg: 4

Du kan få köpa coola t-shirts av mig så snart jag hunnit trycka upp några. Om du vill se olika tryck som finns att välja på så kan du höra av dig. Jag vill så småningom lansera ett eget märke så lite PR e inte fel.
Hör av dig om du vill.
mvh
anna [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-02-10, kl 13:32

MonicaB

MonicaB

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Du kan få köpa coola t-shirts av mig så snart jag hunnit trycka upp några. Om du vill se olika tryck som finns att välja på så kan du höra av dig. Jag vill så småningom lansera ett eget märke så lite PR e inte fel.
Hör av dig om du vill.
mvh
anna [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-02-19, kl 15:22

username

Sofie
Hedén

Inlägg: 4

Hej.
Jag är en designer som ligger i startgroparna och jag är välldigt intresserad av en återförsäljare med inriktning 18-25 & med lite tuffare stil. Men... jag gör bara kläder i ett visst antal för att de ska vara lite mer unika.
Skicka din mail o berätta mer detaljerat vad du söker o hur långt du har kommit:)
Min är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-02-20, kl 00:46

username

Mikael
Strandberg

Inlägg: 9

min specialité råkar just vara coola street liknande hemsidor
kan göra en till den som vill mot lite pengar (inte mycket)

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-05-16, kl 15:28

Carrasco

Carrasco

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hallå!!!
Jag har sånt sug på att starta egen klädaffär. Tuffa kläder till ungdomar samt vuxna. Var hittar jag leverantörer???
Tacksam för svar...

Hej jag är en designer som snart har ett eget fungreranade märke som gärna ser att du har mitt märke i butiken. Där är väldigt unika kläder och med ett tufft stuk. Du får gärna höra av dig min mejl är [email protected]
Anne

Angela Carrasco Alexandersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat