Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Jag hjälper dig med proffesionella logotyper

Inlägg 1 av 6

2009-07-14, kl 16:10

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

Jag hjälper dig med proffesionella logotyper

Ny logo till ert företag! Fastpris 1500:-Vi designar professionella logotyper för privatpersoner, företag ellerföreningar.Behöver ditt företag en passande logga? Eller behöver ni hjälp med utformandetav reklam,banner, visitkort,texter eller bilder.Du bestämmer själv när du är nöjd.Företaget har F-skatt sedelkontakt Johanna Bergström 073-894 20 88

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-07-14, kl 20:50

username

Andreas
Gran

Inlägg: 40

Johanna Bergström skrev: Ny logo till ert företag! Fastpris 1500:-Vi designar professionella logotyper för privatpersoner, företag ellerföreningar.Behöver ditt företag en passande logga? Eller behöver ni hjälp med utformandetav reklam,banner, visitkort,texter eller bilder.Du bestämmer själv när du är nöjd.Företaget har F-skatt sedelkontakt Johanna Bergström 073-894 20 88hej!låter lockande.. har du någon hemsida?

Ändy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2009-07-17, kl 18:55

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

jag jobbar med uppdateringar för min nya hemsida men om du är intresserad så har material i från tidigare arbeten i form av loggor, banners och annonsreklam..Så hör av dig igen om du är intresserad.MVH Johanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2009-08-02, kl 16:44

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

Johanna

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2009-08-11, kl 03:20

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

JavisstTill vilken email ska jag höra av mig ?

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-02-08, kl 13:17

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Denna användare Andy Bjorkman eller även kallad Andypandy är en oseriös person som lurar folk att arbeta för honom utan att sedan få betalt. Jag arbetade för honom, gjorde massa olika designer till bolag som han fick uppdrag ifrån och sedan när det var dags för lön fördröjde han betalningen genom att säga att företaget han jobba för inte svara på hans mejl. Detta höll han på med ett tag tills jag började skicka meddelande efter meddelande för att få mina pengar, till slut lämna han ett meddelande med massa svärord och skrev att jag skulle inte få se en cent från lönen. Sedan för att försöka få lönen på ett annat sätt, kontaktade jag ett av bolagen som jag jobba för och dem hade inte hört talas om han eller mig eller sett designerna jag gjort. Det hela var bara för sjukt att förstå, vad höll han på med, varför gjorde jag saker till bolag som inte visste om det. Jag varnar alla för denna person, bli inte lurade som jag blev på över 15.000 kr. Akta er!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat