Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import av kosmetika

Inlägg 1 av 5

2005-02-08, kl 15:13

djarv

djarv

Inlägg: 1

Import av kosmetika

Hej!
Jag driver ett företag som säljer böcker genom direkt reklam. Jag håller nu på med att söka efter företag att importera kosmetika produkter av.
Letar specifikt efter såkallade ”brun utan sol” produkter, Self tanning cream. Skulle vara mycket tacksam för tipps om var jag kan nå företag inom området.

Med vänlig hälsning, Jan.B

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-02-10, kl 14:05

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 49

Hej,
Om du vill kan vi sänka dina kostnader för tryckning av direkt reklamen! Vi har jämfört priser med Sverige och det är ganska stor skillnad på priserna.
Skriv till mig om du vill veta mer!
[email protected]


Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag driver ett företag som säljer böcker genom direkt reklam. Jag håller nu på med att söka efter företag att importera kosmetika produkter av.
Letar specifikt efter såkallade ”brun utan sol” produkter, Self tanning cream. Skulle vara mycket tacksam för tipps om var jag kan nå företag inom området.

Med vänlig hälsning, Jan.B

xx

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-02-11, kl 10:46

daniel234

daniel234

Inlägg: 78

Hej Jan.B! På www.alibaba.com kan du hitta de flesta produkter som går att importera.

MVH

Daniel
_______________________
www.foretagande.se

www.Trendystuff.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-04-18, kl 10:47

username

Luke
Ray

Inlägg: 2

Hej Jan,
Vi på ScandiTan Sweden komnmer ut med nya brun-utan-sol produkter inom snart. Ringa mig på 026-14 08 08 eller maila mig på [email protected].

Mvh,
Luke Ray
ScandiTan Sweden
http://www.scanditan.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-06-13, kl 19:52

username

Deek
Joseph

Inlägg: 1

Hej!

jag skall resa inom kort till utlandet för att köpa upp varor. Är det någon vara du skulle vilja ha prover på eller kanske större partier så kan du kontakta mig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat