Inlägg 1 av 10
2005-02-04, kl 12:56
Fraktpriser från Kina?
Alla ni som importerat minimotos och liknande...vad kostar det att frakta en container med båt från Kina?
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemAlla ni som importerat minimotos och liknande...vad kostar det att frakta en container med båt från Kina?
Svara Svara med citat
Har varit med om att importera en hel container från kina med minimoto faktiskt :-) Kostade ganska precis 10 kkr.
Är det någon här som skulle kunna ge mig hjälp genom att hitta en bra och billig grossit i Kina,Japan,Taiwan,Thailand ?? Är mestadels ute efter leksaker och kläder
Ursprungligen postat av:
Är det någon här som skulle kunna ge mig hjälp genom att hitta en bra och billig grossit i Kina,Japan,Taiwan,Thailand ?? Är mestadels ute efter leksaker och kläder
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Kolla på http://www.hkenterprise.com och gå in på deras suorcing guide. om du registrerar dej så får du använda deras formulär för förfrågan av varor
(gör det mycket lätare)
Ursprungligen postat av: