Inlägg 1 av
10
2009-07-10, kl 00:02
Andy
Bjorkman
Vill du satsa tid och Pengar!
Kommer starta eget efter svenska sommaren-2009, runt september.Har ideen, kapital, hemsidenamn, bologsordning, reklamfirma, mm klart men letar nu efter en partner. Maila mig, tell me who you are ....Andy
Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
10
2009-07-10, kl 13:09
Daniel
Johansson
// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
10
2009-07-10, kl 15:08
Andy
Bjorkman
Hej Andre!Ja jag har haft problem med mailfuntionen ocksa men tror red ar pa semester for att fixa detta just nu. Om du ar intresserad vore det roligare om du skrev ett email till mig och berattade lite mera om dig sjalv, alder , intressen, erfarenheter, vart du bor mm. Skicka ett email till mig pa [email protected]
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
10
2009-07-11, kl 00:20
Andy
Bjorkman
Hej ClaesSom du skrev, var inte petig, tycker ditt svar inte alls har med min trad att gora. Om du vill papeka saker och ting kan du ju skriva egna inlagg kanskeandy
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
10
2009-07-11, kl 00:26
Andy
Bjorkman
sa varfor skriva?Jag ber dig, avsluta dina pahopp och sluta skriva eller jag anmaler dig
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 9 av
10
2009-07-26, kl 12:07
paulsson
Moderator
Andy, jag måste tyvärr hålla med Claes. Lite mer information bör du skriva. Jag förstår om du inte vill skriva ut din affärsidé om den är unik på ett öppet forum, men exempelvis inom vilken bransch du kommer jobba inom, och vad du söker hos partnern du är ute efter är ju något som inte avslöjar för mycket vad ditt nya företag kommer syssla med. Lycka till!
Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat