Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hyra lokal i Stockholm

Inlägg 1 av 5

2005-01-27, kl 20:21

username

Carina
Hagström

Inlägg: 14

Hyra lokal i Stockholm

Hej!

Jag är i uppstartskedet av att starta en solsalong och letar efter en lämplig lokal (30-80 kvm) främst på kungsholmen el. gamla stan. Är det någon som kan hjälpa mig med tips på vart jag kan vända mig el annonsera någonstans?
Jag vill inte ta på mig kostnader för överlåtelse i detta skede eftersom det är många andra investeringar som man måste göra nu men kan tänka mej överlåtelse så småningom.

Tacksam för tips!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-01-28, kl 06:56

username

Carina
Hagström

Inlägg: 14

Mejla gärna tips till: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-01-30, kl 11:48

username

Kyle
Doherty

Inlägg: 1

Hej Carina,

Om du kan tänka dig flytta bostad har jag en "bokal" alltså en lokal som också har en lägenhetsdel. Bokalen är på Fridhemsplan runt hörnet från westermalmsgallerian, nyrenoverad och fin. Totalt är det ca 65kvm, nästan jämnt delad mellan lägenhet (ett rum och kök + badrum och separat toalett) och lokalen (ett stort rum med egen ingång från gatan, och butiksfönster.). Jag tänker sälja den nu i vår, kan det vara intressant? Maila intresse till: [email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Jag är i uppstartskedet av att starta en solsalong och letar efter en lämplig lokal (30-80 kvm) främst på kungsholmen el. gamla stan. Är det någon som kan hjälpa mig med tips på vart jag kan vända mig el annonsera någonstans?
Jag vill inte ta på mig kostnader för överlåtelse i detta skede eftersom det är många andra investeringar som man måste göra nu men kan tänka mej överlåtelse så småningom.

Tacksam för tips!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-01-30, kl 13:56

username

Urban
Söderman

Inlägg: 15

På nedanstående siter kan du hitta många olika lokaler.

www.objektvisison.se

www.blocket.se

/Urban
www.ergonomionline.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-02-12, kl 22:15

username

Carina
Hagström

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Carina,

Om du kan tänka dig flytta bostad har jag en "bokal" alltså en lokal som också har en lägenhetsdel. Bokalen är på Fridhemsplan runt hörnet från westermalmsgallerian, nyrenoverad och fin. Totalt är det ca 65kvm, nästan jämnt delad mellan lägenhet (ett rum och kök + badrum och separat toalett) och lokalen (ett stort rum med egen ingång från gatan, och butiksfönster.). Jag tänker sälja den nu i vår, kan det vara intressant? Maila intresse till: [email protected]

Hej kyldoh!!
Jag har försökt att mejla till dig utan svar. V.v mejla till mig på [email protected] om du fortfarande är intresserad av att sälja

MVH
Carina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat