Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

T-shirts, Hoodies & Streetwear

Inlägg 1 av 6

2005-01-27, kl 13:48

username

Petter
Grotteblad

Inlägg: 28

T-shirts, Hoodies & Streetwear

Hej,

Jag producerar exklusivare tröjor med högre kvalité (med brodyr & transfertryck), jeans, svettband, mössor o.s.v. Jag samarbetar med en fabrik som även är leverantör till UMBRO (tillverkar landslagströjor). Jag söker däremot designers och återförsäljare/säljare, att samarbeta med i sverige. Har du några förslag, så hör gärna av dig. Säljer ca: 4000 plagg/år, men vill öka volymerna.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-01-30, kl 19:40

username

Mathias
Pettersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jag producerar exklusivare tröjor med högre kvalité (med brodyr & transfertryck), jeans, svettband, mössor o.s.v. Jag samarbetar med en fabrik som även är leverantör till UMBRO (tillverkar landslagströjor). Jag söker däremot designers och återförsäljare/säljare, att samarbeta med i sverige. Har du några förslag, så hör gärna av dig. Säljer ca: 4000 plagg/år, men vill öka volymerna.



Hejsan,

Jag har ett företag på Internet som säljer märkeskläder. Jag håller även på med att starta mitt eget klädesmärke just nu. Om du är intresserad av att få ut ditt märke här i Sverige och övriga Norden så hör av dig.

Mobil: 0735 45 55 56

MVH Mathias.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-02-04, kl 14:57

username

Garry
Nordmark

Inlägg: 4

Vill gärna starta upp ett eget märke och har lite egna idéer men vart får jag tag på billiga designers ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-02-06, kl 22:02

username

Petter
Grotteblad

Inlägg: 28

Vad är du ute efter för typ av kläder?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-02-18, kl 11:54

username

Simone
Alfredsson

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jag producerar exklusivare tröjor med högre kvalité (med brodyr & transfertryck), jeans, svettband, mössor o.s.v. Jag samarbetar med en fabrik som även är leverantör till UMBRO (tillverkar landslagströjor). Jag söker däremot designers och återförsäljare/säljare, att samarbeta med i sverige. Har du några förslag, så hör gärna av dig. Säljer ca: 4000 plagg/år, men vill öka volymerna.



Hej! Tyvärr har jag inget svar på din fråga utan vill gärna ställa en själv... Är på vär att starta eget klädmärke, jätte snygg logotyp och jag tror att märket kommer bli omtyckt. Men problemet är att jag bara har snygga tryck och idéer men inga leverantörer. Det ska vara just streetwear alltså luvtröjor m.m. Det lät som om du hade en väldigt bra leverantör. Kan du hjälpa mig med tips?
Skulle bli jätte glad!!
Du kan maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-02-23, kl 17:49

username

Kjell
Pira

Inlägg: 3

Hej
Håller på att formge en webbutik, har även tagit fram några varumärken. Jobbar med marknadsföring, webbdesign, företagspresentationer m.m. Är intresserad att sälja via webben och kanske butiker.
Maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat