Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Importör sökes

Inlägg 1 av 8

2005-01-26, kl 21:20

username

Tony
Hansen

Inlägg: 16

Importör sökes

Hej
Jag är intresserad av att importera allt från modekläder till dvd. Så kom gärna med förslag(länkar mm) på importörer.
Endast seriösa företag(importörer) sökes.

Mvh
Tony

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-01-26, kl 21:22

miran

miran

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej
Jag är intresserad av att importera allt från modekläder till dvd. Så kom gärna med förslag(länkar mm) på importörer.
Endast seriösa företag(importörer) sökes.

Mvh
Tony



Jag skulle bara säga du kan glömma det du har tänkt på för det är mitt idé..så gå o lägg dej!!!!!!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-01-26, kl 23:49

username

Andre
Mo..

Inlägg: 21

Miran_87 Menar du allvar?
det finns et flertal med personer som har den iden (Inte jag) så du kan inte säga att det är "din" ide. Och om det nu är en ide som du har så se till att genomföra den snarast så du blir först.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-01-27, kl 01:59

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Jag förstår inte riktigt vad du vill göra. Du vill importera, men söker andra företag som importerar?

Här är ett bra ställe att börja leta efter företag som vill exportera. www.globalsources.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-01-27, kl 07:37

username

Tony
Hansen

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej
Jag är intresserad av att importera allt från modekläder till dvd. Så kom gärna med förslag(länkar mm) på importörer.
Endast seriösa företag(importörer) sökes.

Miran_87 om du anser att det är din ide´så får du slå slag i sak, och inte sitta och vänta. Ideer har många men ingen kommer till skott.
Mvh
Tony



Jag skulle bara säga du kan glömma det du har tänkt på för det är mitt idé..så gå o lägg dej!!!!!!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-01-31, kl 07:11

username

Lisbeth
Andersen

Inlägg: 4

Hej. Jeg er en dansk pige. Prøv at kigge på denne side www.trendzetter.dk Der er et godt bonussystem, og du bestemmer selv, hvormeget du vil købe, og hvilken pris du vil sælge det til. Fortjemesten er 40-100 %
Når du har set på det kan du kontakte mig, hvis du er interesseret.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-02-03, kl 03:28

username

Andreas
Eriksson

Inlägg: 16

Det finns en spännande sida på www.thaiimport.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-02-18, kl 12:05

username

Rickard
Wasik

Inlägg: 70

vi iporterar alt från polen skriv bara vad du behöver så ordnar vi det är billigt [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat