Inlägg 2 av
7
2005-01-25, kl 18:42
larsarenander
Det har flera aspekter, Jag vet inte hur lagarna är i Thailand, men i Sverge är det ganska tuffa tag. Fast å andra sidan kommer de att resa mycket mellan länderna kan från svensk synpunkt ändå löna sig.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
7
2005-01-30, kl 23:18
larsarenander
Kommer du att bo i Thailand eller i Sverige, Du kanske inte får så stor vinst första året utan det som jag tog upp med resor. Är företaget svenskt så får d u avdrag för hotell mat och resekostnader i tjänsten, hur ser det ut med skatter och annat i Thailand? Ska du ha versamheten i särskild lokal vad kostar det på respektive område med kringkostnader. Det är snarare du som får utvekla vad duhar tänkt dig, så slipper man gissa.
lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
7
2005-02-07, kl 01:16
larsarenander
Det här var intressant, kan du inte mejla mig [email protected]
Lars
Start av företag och ekonomistyning
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat