Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta streetwearbutik. Behöver hjälp , tips?

Inlägg 1 av 5

2005-01-23, kl 13:12

username

Tomas
Nyström
Nyström
Horv

Inlägg: 4

Starta streetwearbutik. Behöver hjälp , tips?

Hejsan!
Jag har en dröm om att starta en liten butik som ska sälja designade kläder. Jag behöver lite tips och hjälp på traven var jag kan hitta bra leverantörer, grossister. Jag har tänkt mig sälja klädmärken som tex. Nudie, we, odd molly, dunderdon etc. Jag vill göra min stad lite snyggare helt enkelt. Hoppas någon kan hjälpa mig på traven och ge mig lite värdelulla tips och idéer.

Mvh
Tomas

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-01-24, kl 01:17

username

Tomas
Andersson

Inlägg: 35

är inne lite på samma tankegång, hör gärna av dig så kan vi kanske bolla lite ideér? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-01-29, kl 00:11

username

Amanda
Luembe

Inlägg: 6

jag är oxå inne på samma spår.. fast samtidigt vill jag sälja egen designade street wear.. för jag designar själv lite me.. hör av dej.. eller er så kanske vi kan mixa ideer...

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-02-06, kl 22:41

username

Petter
Grotteblad

Inlägg: 28

Hej,

Jag leverar "custom made" streetwear (hög kvalité), typ hoodiesar, t-shirts o.s.v med eller utan tryck/brodyr. Fabriken jag samarbetar med är även leverantör till UMBRO. Hör gärna av dig så kan jag ge en offert och eventuellt varuprov.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-12-01, kl 15:46

sarbastain

sarbastain

Inlägg: 72

Hej som är intresserade...
Ni kan söka på märket i internt och koma fram till huvudkontoret till det märket som Ni intresserade sen kan Ni fråga om de har en agnet och var nånstans sen kan beställa de i små mängder (3-4 plagg/ artikel) inte mer.. Dessa förstås efter att Ni hittar en lokal.
komma i håg att börja smått så att om Ni misslyckas inte förlora mycket.
Vill Ni ha hjälp så skriv rader till [email protected], www.maddog.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat