Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Exportera till Balkan...behöver idéer.

Inlägg 1 av 8

2005-01-21, kl 16:20

Future

Future

Exportera till Balkan...behöver idéer.

Hej,

Jag har en import/export firma nere på Balkan och vill få lite idéer om vad jag kan exportera ut dit från Sverige?
Har massor av produkter därifrån om någon är intresserad.
Om det är någon som vill sammarbeta så är det ok.

Mvh
Balkan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-01-21, kl 20:56

larsarenander

larsarenander

Om du har firman där nere borde väl du veta vad som behövs dit, eller hur?
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-01-21, kl 23:06

Future

Future

Hej Lars,

Jag är nybörjare och min frågan var om det är någon som är intresserad över något från Balkan så kan jag fixa det.
Tex:Frukt,tyg med mera

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 8

2005-01-22, kl 00:22

larsarenander

larsarenander

Om du befinner dig där lyssna i affärerna, med turisterna vad som är exotiskt och främmande på dessa breddgrader så ska du finna en början till vad du kan exportera, Vad tycker du själv om för något och dina kompisar, kan det vara något för oss uppe i norr, Kanske finns det något att exportera till Lettland, dit jag ska. Kom med konkreta saker. Du kan mejla mig på lars_arenander"rocketmail så ska jag se vad jag kan göra
Lars
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-01-22, kl 00:25

larsarenander

larsarenander

[email protected] så ska det vara

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-02-12, kl 11:52

dennissweden

dennissweden

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,

Jag har en import/export firma nere på Balkan och vill få lite idéer om vad jag kan exportera ut dit från Sverige?
Har massor av produkter därifrån om någon är intresserad.
Om det är någon som vill sammarbeta så är det ok.

Mvh
Balkan

jag blev lite intresserad och har bra ider och önskar också samarbete du kan la maila mig på [email protected] så kan vi diskutera det mer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 7 av 8

2005-04-26, kl 13:59

username

Ado
Mado

hej kosmajac...Jag håller också på att starta upp en export-import firma mellan swe-balkan...vi kanske skulle kunna sammarbeta? du kan höra av dig på [email protected] om du är intresserad. Mvh Adnan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-05-09, kl 19:06

MatsUlfragnar

MatsUlfragnar

gå in på www.grabbarnagross.se dom har mycket artiklar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat