Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker nya utmanningar

Inlägg 1 av 8

2005-01-19, kl 23:45

username

Tony
Hansen

Söker nya utmanningar

Hej
Är någon som har något bra förslag på nya utmanningar till mig?Spelar ingen roll vad så länge det är seriösa förslag.

Uttråkad entreprenör.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-01-20, kl 00:00

username

Tony
Hansen

Ett ps. sysslar med allt mellan bygg till internet bara det är en utmaning, är nästan klar med mitt senaste projekt (enyheter.nu)men nu är den snart klar samt att de andra saker jag har igång styrs av tillsatta chefer,så jag har mycket tid över. Har förtillfälligt stopp på ideer .

Uttråkad entreprenör

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-01-20, kl 20:54

username

Linda
Walkeby

Hej!
Jag håller på att starta upp ett företag, men är ännu på idé stadiet. Jag söker en samarbetspartner som har erfarenhet av detaljhandel, med vana av stora inköp. Det är också bra om du är bosatt i Stockholm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 8

2005-01-26, kl 21:45

username

Christina
Flenby

Citat:

Ursprungligen postat av:

Ett ps. sysslar med allt mellan bygg till internet bara det är en utmaning, är nästan klar med mitt senaste projekt (enyheter.nu)men nu är den snart klar samt att de andra saker jag har igång styrs av tillsatta chefer,så jag har mycket tid över. Har förtillfälligt stopp på ideer .

Uttråkad entreprenör

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-01-26, kl 21:47

username

Christina
Flenby

Hmmm.... det var ju inte meningen att kopiera din text utan jag vill ge dig ett förslag på en idé som jag själv tände helhjärtat på
maila mig så får du veta mer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-02-06, kl 14:31

username

Robert
Ribon

Citat:

Ursprungligen postat av:

Uttråkad entreprenör

jag håller på lite med att ta fram ett storstads fordon på alternativa drivmedel så om det låter intresant så hör av dig
mvh
Robban

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 7 av 8

2005-02-11, kl 15:29

dennissweden

dennissweden

Citat:

Ursprungligen postat av:

Uttråkad entreprenör

har kanon bra ider men inte kompetens till och utföra it delen, intresserad så maila mig på [email protected] så kan vi diskutera det mer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-02-18, kl 12:11

username

Rickard
Wasik

har du möjlighet att invester ensamrätt för sverigr
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat