Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tillverka unika möbler i trä "billgt"

Inlägg 1 av 7

2005-01-19, kl 23:06

dakira

dakira

Inlägg: 4

Tillverka unika möbler i trä "billgt"

Jag har flera ideer om Möbler i trä som jag har tillverkat prototyper av.Nu skulle jag vilja ha nån som tillverkade de billigare än vad jag kan göra (estland,lettland etc).Har inget företag idag men planer finns att starta ett som en beredskap för framtiden.Hemsida med webshop, inga problem det har jag en kontakt på,men jag vill så gärna förverkliga mina små "unika" projekt.

dakira

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-01-20, kl 11:44

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Lettland har mycket träindustrifabriker och priserna på deras produkter i affärerna i Riga är otroligt låga. Vi etablerar oss där under 2005 och kan hjälpa till med det du önskar [email protected]

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-01-27, kl 21:48

username

Anneli
Debski

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har flera ideer om Möbler i trä som jag har tillverkat prototyper av.Nu skulle jag vilja ha nån som tillverkade de billigare än vad jag kan göra (estland,lettland etc).Har inget företag idag men planer finns att starta ett som en beredskap för framtiden.Hemsida med webshop, inga problem det har jag en kontakt på,men jag vill så gärna förverkliga mina små "unika" projekt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-01-27, kl 21:50

username

Anneli
Debski

Inlägg: 5

hej ! jag har en svåger i polen som söker uppdrag , jag står till tjänst med tolkning mm han har en stor firma inte långt fr gränsen.. hör av dig
mvh selmas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-01-27, kl 21:53

username

Anneli
Debski

Inlägg: 5

(tillverkning och försäljning hemifrån av brudbuketter)
skall du gifta dig och tycker att allt blir för dyrt ? inte mina brudbuketter mm , då jag tillverkar dem hemma , försvinner lite av kostnaden . ´jag finns i göteborg.mvh selmas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-01-30, kl 13:45

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 49

Vi kan hjälpa dig nå lettiska tillverkare. Vi har kontor i Riga och arbetar för att hjälp svenska företag etablera kontakter med lettiska tillverkare.
ta en titt på www.gatewaybaltic.com

xx

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-02-11, kl 22:10

dakira

dakira

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej ! jag har en svåger i polen som söker uppdrag , jag står till tjänst med tolkning mm han har en stor firma inte långt fr gränsen.. hör av dig
mvh selmas


[email protected]

dakira

Inläggets betyg
Svara Svara med citat