Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Designar t-shirts! Sen då?

Inlägg 1 av 9

2005-01-18, kl 22:36

username

Johan
Åhrén

Inlägg: 5

Designar t-shirts! Sen då?

Hej!
Jag och min polare, går sista året på Företagsutbildning. Skall ut i företagsvärlden snart vill säga, och vi har länge tänkt på att köra igång ett klädesmärke. Vi har motiv och mönster både på datorn och i skallen. Vad gör man sen? Vi måste ju köpa in kläder för tryck och vi måste trycka dom någonstans.. Ställen att sälja på är nog inget problem, folk kommer att vilja ha våra t-shirts.

Vore väldigt tacksam för hjälp i mognadsstadiet!

MVH Johan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2005-01-18, kl 23:40

username

Andreas
Klintberg

Inlägg: 4

Det finns ett flertal ställen som trycker upp enstaka tshirts och små serier i stockholm och sverige. Testa gula sidorna? be några olika företag lämna offert. Kläder att köpa finns också hos ett antal återförsäljare. Bara börja leta... grafisktforum.org där har ni nog några användbara länkar!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2005-01-23, kl 12:56

username

Tomas
Nyström
Nyström
Horv

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag och min polare, går sista året på Företagsutbildning. Skall ut i företagsvärlden snart vill säga, och vi har länge tänkt på att köra igång ett klädesmärke. Vi har motiv och mönster både på datorn och i skallen. Vad gör man sen? Vi måste ju köpa in kläder för tryck och vi måste trycka dom någonstans.. Ställen att sälja på är nog inget problem, folk kommer att vilja ha våra t-shirts.

Vore väldigt tacksam för hjälp i mognadsstadiet!

MVH Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2005-01-23, kl 13:05

username

Tomas
Nyström
Nyström
Horv

Inlägg: 4

Hejsan!
Jag är nu på uppbyggnadsstadiet av en liten klädbutik. Är lite sugen på att se hur era kläder ser ut? Jag har tänkt mig sälja märken som t ex We, nudie, dunderdon, odd molly, etc. Era plagg kanske skulle passa i min butik? Vore kul att några smakprov. Ni kanske kunde skicka lite bilder?

MVH
Tomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2005-01-27, kl 22:50

username

Johan
Åhrén

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan!
Jag är nu på uppbyggnadsstadiet av en liten klädbutik. Är lite sugen på att se hur era kläder ser ut? Jag har tänkt mig sälja märken som t ex We, nudie, dunderdon, odd molly, etc. Era plagg kanske skulle passa i min butik? Vore kul att några smakprov. Ni kanske kunde skicka lite bilder?

MVH
Tomas



Jo. det är den sortens kläder vi har riktat in oss på. Märket är i mognads stadiet som sagt, namn är ännu inte påkommet. Stylen på kläderna och vissa motiv är det vi står med i dagsläget. Jag kan ju få din mail för att skicka några bilder då vi fått till en hel kollektion.

MVH Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2005-01-29, kl 11:39

username

Tomas
Nyström
Nyström
Horv

Inlägg: 4

Hejsan!

Det är Tomas här igen. Ni får min mail adress här så kan ni skicka över lite bilder när ni får möjlighet. Butiken vi har tänkt öppna ska hylla nordiskt designade kläder så det vore kul med några nya fräscha märken att erbjuda.
mvh
Tomas

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2005-02-19, kl 15:38

username

Sofie
Hedén

Inlägg: 4

Hej.
Jag är en designer som ligger i startgroparna (med en färdig kollektion) och jag är välldigt intresserad av en återförsäljare med inriktning 18-25 med lite tuffare stil. Men... jag gör bara kläder i ett visst antal för att de ska vara lite mer unika.
Om ni är intresserade skicka ett mail o berätta hur långt ni har kommit:)
Min är [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2005-02-19, kl 18:16

username

Thomas
Andersson

Inlägg: 1

Hej Johan

Vad är det för en företagar utbildning som ni går??

Mbh
Thomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2005-02-21, kl 12:55

username

Johan
Åhrén

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Johan

Vad är det för en företagar utbildning som ni går??

Mbh
Thomas



Tjena Thomas!

Går tredje och sista året på Företagsekonomi/IT.
Om det är någon som fortfarande är inne och läser denna tråd, så har vi nu fått till nästan en hel kollektion.
MVH Johan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat