Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Hitta redovisningskonsulter.

Inlägg 1 av 4

2018-12-15, kl 17:10

danieleriksson85

danieleriksson85

Inlägg: 3

Hitta redovisningskonsulter.

Hej!

Jag jobbar som hyrläkare och har startat aktiebolag utomlands där jag planerar på att använda pengarna som bolaget får in till att investera i fastigheter. För detta skulle jag behöva en bra redovisningskonsult. Har någon tips på hur man kan hitta redovisningskonsulter? Jag har redan prövat med Ageras, offerta, We audit men har inte varit till mycket hjälp. Skulle vara väldigt tacksam om någon har bra tips för detta.

Med vänliga hälsningar
Daniel Eriksson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2018-12-21, kl 10:39

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Hej Daniel,

Du får gärna berätta lite mer i detalj var du söker efter, har du specifika krav på konsulten osv. jag använder mig av en mindre firma men som levererar hög kvalitet.

Länkar till deras hemsida här
bqredovisning.se

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2019-12-03, kl 22:33

TurboPappan

TurboPappan

Inlägg: 1

Hej Daniel/danieleriksson85!

Din fråga är nästan ett år gammal nu så kanske är mitt svar inte aktuellt längre, men hur som helst ville jag rekommendera redovisningsbyrån jag själv använder för min firma.

Du skriver inte var du finns i Sverige. Jag bor i Växjö och redovisningsbyrån som sköter min bokföring osv är Persson & Thorin

De är en relativt stor firma så de har expertis inom det mesta.

Vet inte ifall de är de billigaste, men de kan i alla fall redovising!

Mvh Per

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2020-06-12, kl 09:18

simpsg

simpsg

Inlägg: 4

Hej Daniel!

Vet inte om det här är aktuellt fortfarande men jag skriver det ifall någon med liknande fråga behöver svar.

När det kommer till rådgivning och redovisning så tar jag hjälp av ett företag som heter Digim. Dem hjälper mig med bokföring och det smidiga är att dem skapar detta helt digitalt samt i realtid. Vilket gör att all redovisning som fakturor, affärssystem, kvitton och rapporter är helt molnbaserad. Så jag kan enkelt sitta på kontoret och komma åt dem i min arbetsdator eller hemma om det är något akut från mobiltelefon.

Länkar till deras sida här
https://www.digim.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat