Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Invest av 3 fordon sökes - bra vinst omgående

Inlägg 1 av 1

2018-07-27, kl 23:31

Skbgbil

Skbgbil

Inlägg: 2

Invest av 3 fordon sökes - bra vinst omgående

Hej!

Emanuel heter jag, 30 år gammal & har sedan "barnsben" handlat och krånglat med bilar.
Jag är stolt bildare utav en firma vid namn Skaraborgs Bil & Transport, ansvarig för www.skaraborgsbil.se som inom kort tänkt satsa stenhårt på det här.

Sommaren är som ni alla vet här, trädgårdar / hus och annat skall renoveras, barn skall sysselsättas och familjen skall göra en massa roliga saker.

Med tanke på hur denne sommar börjat för mig så har mitt inköp minskat, jag har blivit tvungen att ligga lågt och det är inte direkt vad man vill göra när man idag, 2018-07-27 får ett samtal med ett topperbjudande.

Erbjudandet/Paketet som jag söker investering till :

1.
Chevrolet Cruize Kombi Bensin , 2013 årsmodell
Besiktigad t.o.m 2019-11-30
Väl utrustad, inga skavanker/skador eller fel
( Samma ägare sedan 2014 )

2. Nissan Note, 2013 - 9800 MIL , Just nu avställd/Obesiktigad
( Spricka i rutan, enkelt åtgärdat/utbytt )
( Samma ägare som Cruize, samma ägare sedan NY )

3. Hyundai Kombi i3 Diesel -10, Gått 10.000 mil - Besiktigad & Färdig.

Genom att sälja dessa bilar skulle intäkterna bli,
1. 65-70.000:-
2. 45-50.000:-
3. 45-50.000:-

Jag har möjligheten att införskaffa alla dessa 3 bilarna för 81.000:-, tillkommer utöver det några 100 lappar på hämtning ( bränsle ) samt byte av rutan på nissan, ett ev städ/tvätt på varje enstaka bil.

Jag kan tänka mig splitta vinstbeloppet av dessa bilar med en person av erfarenhet och intresse i denne investeringen.

Hör gärna av er till mig!

Svara Svara med citat