Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Feedback på Hemsida www.ugglar.se

Inlägg 1 av 4

2018-03-19, kl 11:30

rijadkrak

rijadkrak

Inlägg: 2

Feedback på Hemsida www.ugglar.se

Hej,

Jag skulle uppskatta lite feedback på min hemsida ugglar.se

All feedback uppskattas.

Ni får gärna dela med er av era marknadsföringstips om ni vill.

/Tack

Du letar efter skatten ugglar.se markerar ut X på Kartan.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2018-03-20, kl 09:19

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Tjena Rijad,

Tycker den ser bra ut i överlag. Stilren och okomplicerad. Youtube däremot är ju klassat som social media.

Är syftet med sidan affiliate marketing eller ?

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2018-03-20, kl 12:39

rijadkrak

rijadkrak

Inlägg: 2

Hej Stoffe,

Syftet med hemsidan är att besökaren ska få en överblick över bolag som säljer den produkt / tjänst som besökaren eftersöker. i Vissa fall är jag affiliate till bolaget annat fall är jag inte det. Framtiden för hemsidan är att besökaren själv kan betala en liten summa pengar och lägga upp sin egna länk under en specifik period. Håller på att fixa en jämförelse sida till ugglar där kunden kan jämföra lån, försälringar osv. är det en bra ide eller blir det för mycket?

tack för feedbacken uppskattar den jätte mycket.

/Rijad

Du letar efter skatten ugglar.se markerar ut X på Kartan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2018-03-29, kl 08:54

username

Björn
Larsen

Inlägg: 6

Jag tittar på sidan och ser du har mycket att arbeta på här. Först tyckte jag sidan tog lång tid att öppna så jag provade vad sajtkollen tycket. Du ser den på www.sajtkollen.se. Här får du inga bra betyg. Sedan, när det gäller sökmotoroptimering idag, bör du ssl säkra domänen. Kostar några hundralappar men skall du slå på stort är detta något du behöver. Jag har lagt några bokmärken som är användbara på html skolan(är inte ssl säkrad ännu) se www.gbghtml.se/seo/validera.php och www.gbghtml.se/seo/verktyg.php

http://www.drivrutiner.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat