Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp! Vad behöver entreprenörerna?

Inlägg 1 av 2

2018-02-15, kl 09:45

mrberisha

mrberisha

Inlägg: 7

Hjälp! Vad behöver entreprenörerna?

Hej alla entreprenörerna!

Dagens entreprenörer har en massa möjligheter att förverkliga sina drömmar, det finansernas enorma resurser av kommunerna och tillväxtverket för att kunna hjälpa entreprenörer helt kostnadsfritt med sin affärsidé och affärsutveckling.

Jag jobbar i en sådan organisation som rådgivare och affärsutvecklare här i Skaraborg, jag vet att behovet finns för de som vill starta företag, men vi har svårt att nå dessa entreprenörer.

I Skaraborg sitter vi i en rådgivare nätverk som organiserar mässor och informationstillfällen för alla som vill starta företag här i Skaraborg. Men deltagaren är alltid väldigt låga än det man skulle önskat sig.

Hjälp mig att göra det bättre för er Entreprenörer!

Vad ska vi (vårt nätverk) hitta på för er? Vad vill ni ha hjälp med? Hur når vi er?

Va vill ni se på våran informationstillfällen?

Hur mycket vet ni om oss?

Hjälp mig att göra eran dröm möjligt för er!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2018-02-16, kl 16:44

niklase

niklase

Inlägg: 191

Mässor är bra... fortsätt med det, men för att "grabba" övriga tror jag mycket på lokal marknadsföring (ni kanske har någon lokaltidning?), inriktad annonsering via Facebook just för Skaraborg etc. etc. Givetvis även hos den lokala arbetsförmedlingen.

Behöver du en egen hemsida eller webbshop?
https://wpcms.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat