Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Start av företag och ekonomistyrning

Inlägg 1 av 1

2017-10-10, kl 19:26

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Start av företag och ekonomistyrning

Under många år har jag gett gratisråd här och via min epost, samt haft uppdrag att se till så företag fungerar mer än 2 till 3 år. De jag hjälpt har tjänat millioner på mina råd. Nu vid 71 års ålder har jag tänkt dra ner lite på mina verksamheter och endast eventuellt ta ett uppdrag om året vilket innefattar företaget såväl privat under 1 år. kostnad 100.000:- + moms. Har du inte 200.000 minst att kunna användas ska du inte höra av dig till mig. Framöver är det böckerna KVINNA I STIRD och WOMAN IN BATTLE som är en del av mitt nya samt Compact office/home furniture som jag kommer lansera 2018-2019 samt ytterligare lite saker. Om det är någon som är duktig på engelska-finska så kanske det kan bli en översättning av boken samt även på estniska, och tyska.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Svara Svara med citat