Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Eget företag med garantiersättning

Inlägg 1 av 1

2017-03-08, kl 13:38

Brandskills

Brandskills

Inlägg: 1

Eget företag med garantiersättning

Hej,

Jag har relativt nyligen investerat i företaget K.W. Karlberg som grundades 1890 och som idag är Sveriges äldsta familjeägda kafferosteri. Från vår fabrik i Stockholm/Nacka levererar vi kaffe över hela landet – alltid med samma noggrannhet gällande urval av bönor, som hantverk och rostning.

Vi är som sagt en fabrik och ska fokusera oss på att tillverka kaffe på bästa sätt.Vi har n uppdaterat fabriken med nya ytor och nya maskiner så att vi har ökat leveranskapaciteten rejält.

Därför söker vi nu en eller två människor som vill fokusera på försäljningen under eget företag. Koncept, säljmaterial och produkter är redan utvecklade och framtagna. Vi kommer hjälpa till att anskaffa kunder och vara med vid försäljningen till en början. Men har önskemål om att hitta någon/några som vill driva det under eget företag.

Vi ser bra marginaler och bra lönsamhet för rätt person. Vi kan t o m vara med och finansiera en start om det är rätt förutsättningar och person.

Fokus kommer att ligga på företagsförsäljning och men även föreningar och klubbar som är lönsamma grupper idag.

Är du intresserad? Skriv då ett par rader om dig själv så ser jag till att vi träffas och jag visar dig vår fabrik och organisation.

Adressen är: [email protected]

Tommy

Svara Svara med citat