Inlägg 1 av 7
2005-01-14, kl 08:06
online-shop, hemsidan, designer.
jag och en vän har just börjat tjäna pengar på våra klädföretag vi trycker från hans mammas tryckfirma i portugal och säljer i sverige. vi är båda 18. insats? = 12000 kr. vinst = mycket.
vi har dock ingen hemsida än men behöver en snabbt. Jag och min partner har varit runt och kollat och ringt runt till webdesigners och admins etc. för att kolla upp priser samt templates (hemsidans tema och stil) men alla vill ha flera tusen för att skapa en COOL sida med flash och allt och sedan tar betalt för att uppdatera detta. våran sida i fråga vill gärna även ha ett fint forum samt massa andra detaljer och även modellbilder vi kommer att använda oss av. Men främst nån som är kunnig på att hjälpa till med hur man kan ha en online shop på vår sida för att vi enkelt ska kunna sitta hemma medan folk köper från oss utan att vi ska behöva springa runt på stan till var och varannan person för att vi inte tillräckligt organiserade. hoppas ni kan komma med bra råd om denna online-shop och hur den funkar och billiga fina designer och främst av allt någon schysst designer som förstår läget? tacksam för svar
/ alex
Svara Svara med citat