Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Föräldraledighet

Inlägg 1 av 5

2016-09-25, kl 18:06

bassmaria

bassmaria

Inlägg: 1

Föräldraledighet

Hej,

Jag undrar om man har möjlighet att jobba igen under 16 månader när man är föräldraledig och har sin egen företag ?

Tack !

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2016-12-12, kl 04:42

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Jag var barnledig maximal tid och mig stängde de av. Ärendet är sedan många gånger uppe för resning i högsta instans då det är ett helt vansinnigt beslut, men det kan ju vara bra om det kommer ut att så kan ske, att skv har lagt till ytterligare dagar för att få igenom beslutet är bedrägeri, man har även sysslat med urkundsförfalskning och grovt myndighetsmissbruk. Tyvärr finns det inget myndighetsansvar för då hade man suttit bakom lås och bom. Detta kan jag säga med erfarenhet när jag var ledamot i företagsskattenämnd.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2016-12-30, kl 10:18

Bradley018

Bradley018

Inlägg: 2

Google

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2016-12-30, kl 10:20

Bradley018

Bradley018

Inlägg: 2

http://google.com it's great.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2016-12-30, kl 17:25

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Genom sitt agerande att stänga av mig som företagare gjorde att mina utlägg i stort sett raderades ut. På så sätt försökte man få mig på knä. Vilket härligt land vi lever och vi göder SKV med arbete. De enda snart som inte är arbetslösa tills alla försvunnit från Sverige.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat