Inlägg 1 av 3
2016-11-16, kl 12:33
En svensk partner, med lidt tid i overskud.
Hej fra en dansk, som søger en svensk partner til et anderledes koncept.
Jeg har indgået et samarbejde med en dansk koncern, som også har en afdeling i Sverige. Koncernen har ca. 40.000 virksomheder og ca. 55.000 privat personer i deres kundekartotek.
Den danske koncern har opnået succes, ved at være billige og hurtig levering.
Konceptets målgrupper køber i dag en vare flere gange om året, men til en for høj pris og i gennemsnit er prisen nok kr. 10.000 til 12.000 for hvert køb og nogle køber for kr. 50.000, hver gang.
Tanken er at målgrupperne skifter leverandør og sparer omkring 25 %, flere gange om året.
Fakta er også at målgrupperne ikke selv orker at bytte/ hitta leverandør og det er det vi løser 100 % for målgruppen.
Vores tjeneste har ingen ekstra omkostninger for målgruppen.
Vores betaling bliver samme beløb, som målgruppen sparer ved deres første køb hos den nye leverandør ( kring 25 % ) og den nye leverandør betaler os ca. 10 %, når kunden har betalt deres første order. - så vi har ca. 35 % totalt.
Din opgave vil være at skaffe et JA hos målgruppen, til at vi finder den bedste pris til dem og min opgave vil være at forhandle prisen hos den eventuelle nye leverandør.
Der er flere tusinde mulige kunder derude og de fleste vil gerne spare penge.
Din opgave er ikke at sælge, men at formidle. Det også vigtigt at du kan skabe tillid og troværdighed. Det er nok en fordel, hvis du har prøvet at arbejde med telefonen som værktøj tidligere.
Kan du finde f.eks. 10 timer om ugen, i dagene mandag til søndag, så er det fint og jeg skal nok lære dig op..
Husk på at hver gang du får et JA, så har konceptet en potentiel mulighed for at tjene kr. 3.500 til kr. 4.000 i gennemsnit.
Om vi løser opgaven godt, kan vi senere hitta pensionister eller lignende til at arbejde med os.
Hilsen fra Henrik, som også kan tale svensk
Jeg har indgået et samarbejde med en dansk koncern, som også har en afdeling i Sverige. Koncernen har ca. 40.000 virksomheder og ca. 55.000 privat personer i deres kundekartotek.
Den danske koncern har opnået succes, ved at være billige og hurtig levering.
Konceptets målgrupper køber i dag en vare flere gange om året, men til en for høj pris og i gennemsnit er prisen nok kr. 10.000 til 12.000 for hvert køb og nogle køber for kr. 50.000, hver gang.
Tanken er at målgrupperne skifter leverandør og sparer omkring 25 %, flere gange om året.
Fakta er også at målgrupperne ikke selv orker at bytte/ hitta leverandør og det er det vi løser 100 % for målgruppen.
Vores tjeneste har ingen ekstra omkostninger for målgruppen.
Vores betaling bliver samme beløb, som målgruppen sparer ved deres første køb hos den nye leverandør ( kring 25 % ) og den nye leverandør betaler os ca. 10 %, når kunden har betalt deres første order. - så vi har ca. 35 % totalt.
Din opgave vil være at skaffe et JA hos målgruppen, til at vi finder den bedste pris til dem og min opgave vil være at forhandle prisen hos den eventuelle nye leverandør.
Der er flere tusinde mulige kunder derude og de fleste vil gerne spare penge.
Din opgave er ikke at sælge, men at formidle. Det også vigtigt at du kan skabe tillid og troværdighed. Det er nok en fordel, hvis du har prøvet at arbejde med telefonen som værktøj tidligere.
Kan du finde f.eks. 10 timer om ugen, i dagene mandag til søndag, så er det fint og jeg skal nok lære dig op..
Husk på at hver gang du får et JA, så har konceptet en potentiel mulighed for at tjene kr. 3.500 til kr. 4.000 i gennemsnit.
Om vi løser opgaven godt, kan vi senere hitta pensionister eller lignende til at arbejde med os.
Hilsen fra Henrik, som også kan tale svensk
Svara Svara med citat