Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

babykläder/filtar

Inlägg 1 av 5

2016-11-02, kl 12:13

MariaJohn

MariaJohn

Inlägg: 2

babykläder/filtar

Hej,

Jag vill gärna sälja enkla baby-kläder/filtar/strumpor i rosa/blå med min egna logo på och i plagget.

Kan någon rekommendera en bra fabrik eller liknande?

Jag vill även få kläderna förpackade enligt mitt önskemål. Vet ej hur jag ska hitta någon som gör båda. Kanske måste man först producera kläder och sedan skicka iväg dem för packning hos någon annan?

Hoppas någon här kan hjälpa mig med tips?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2016-11-02, kl 13:34

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Hej Maria,

vet du om intresset finns? jag menar om du gjort en marknadsundersökning på just plaggen du vill sälja? Kan bli en väldigt dyr chansning annars.

Ett råd skulle vara att börja sälja produkten innan du har den, dvs att du skapar en landing page där du leder besökaren till att köpa/reservera kläderna du vill sälja där du sen förklarar att du antingen har slut på lager eller att de får beställa i förväg och att de får ange sin e-mail så att du kan informera de när du fått in produkten. Visar det sig att intresset finns ja då har du redan potentiella köpare som väntar om intresset inte finns ja då har du förlorat en lite mindre peng för att testa vattnen men har sluppit att investera i produktion, tryck, leverans, lager och alla kostnader som kan tillkomma.

När det kommer till fabriker osv kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Lycka till nu Maria

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2016-11-02, kl 14:12

MariaJohn

MariaJohn

Inlägg: 2

Hej,

Tack för tipset!

Jag har en väldigt tydlig affärside och just det jag är ute efter går bäst att sälja i en fysisk butik. Jag kommer först och främst att rikta in mig på att vara återförsäljare till fysiska butiker.

Vänlig hälsning

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2016-11-03, kl 01:30

caolichao

caolichao

Inlägg: 38

We are glad to know that you are in the market for
baby clothes / blankets
We are a manufactuer in china deal with as your request. we are in the hope of establishing trade relations with you. we are in the position to supply at competitive price and high quality.
please feel free to let us know the detailed specs,packing,quantity for us to study

waiting for your reply

best regards

JAKE Cao

shijiazhuan ground company

cell phone: 86 18032098824

fax No.: 86 311 85215621
skype: caolichao
msn id:[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2016-11-12, kl 21:03

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Du kan alltid kontakta oss för tillverkning i Indien. Vi kan ordna, men du måste beställa rimliga kvantiteter. Maila all info på [email protected]

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat