Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner sökes - Driven och skarp allt-i-allo

Inlägg 1 av 3

2016-10-13, kl 12:10

Professionell

Professionell

Inlägg: 8

Partner sökes - Driven och skarp allt-i-allo

Hej!
Jag är 45 år, dataingenjör och bor i sydvästra Skåne. Driver idag fyra stycken mindre men lönsamma bolag inom olika verksamhetsområden.

Har ett nytt projekt som jag vill lansera men har tvingats inse att jag inte kommer att hinna det själv och söker därför en driven och smart samarbetspartner. Jag har inga specifika kompetenskrav utan det absolut viktigaste är att personligheten fungerar oss emellan och att du har ett driv, är en seriös, pålitlig, prestigelös problemlösare med god datorvana. Du tvekar inte inför att jobba hårt ett tag mot låg ersättning under förutsättning att du tror på företagsidén och ser möjligheten till god avkastning på sikt. Du har helst några år på nacken och lite yrkes- och livserfarenhet.

Produkten/tjänsten vi kommer att tillhandahålla riktar sig i första hand mot villaägare. All försäljning kommer att ske online och marknadsföring kommer inledningsvis i huvudsak att ske via ODR. Mycket finns ”nästan” färdigt. Produkten, hemsida, företag (bifirma till bef. bolag), plusgiro, telefonnummer, marknadsföringsmaterial mm, men mycket kan utvecklas och arbetas vidare på och behöver färdigställas.

Jag har en ganska klar bild av hur jag vill gå framåt men jag vill bolla idéerna med dig, och din uppgift är att se till att det händer eftersom jag saknar tiden. Jag vill att du i huvudsak sitter och arbetar från mitt kontor där jag för det mesta kommer att arbeta med annat.