Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Sälja kläder på snabbaste/bästa sätt

Inlägg 1 av 3

2005-01-13, kl 22:51

username

alex
hart

Inlägg: 2

Sälja kläder på snabbaste/bästa sätt

Jag och en jämnårig vän på 18 år satt och spånade på en affärsidé då vi insåg att om vi vände oss till en speciell grupp i samhället så hade vi dom alla i nätet så länge vi gav dom det dom ville ha. Nu för tiden sitter budskapets makt i orden. Bär man ett enda ord på en tröja och vandrar runt på stan i 1 timme så har över 500 läst det orden. smart? Vi började trycka tröjor från portugal och använde oss av ord och meningar. och det sålde som smör i skolan. Vi sålde 500 tröjor och tjänade 25000 kr och gjorde detta med endast patent på märket. Nu växer vi och alla vi känner har redan tröjorna och vi vill växa som företag på nätet. Även arrangera fester. Nån duktig ansvarig marknadsförare som kan berätta mer om detta?

[email protected]

hoppas på seriösa svar och brev som kan få mig att tankeställa :)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-01-24, kl 10:43

username

Mathias
Pettersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag och en jämnårig vän på 18 år satt och spånade på en affärsidé då vi insåg att om vi vände oss till en speciell grupp i samhället så hade vi dom alla i nätet så länge vi gav dom det dom ville ha. Nu för tiden sitter budskapets makt i orden. Bär man ett enda ord på en tröja och vandrar runt på stan i 1 timme så har över 500 läst det orden. smart? Vi började trycka tröjor från portugal och använde oss av ord och meningar. och det sålde som smör i skolan. Vi sålde 500 tröjor och tjänade 25000 kr och gjorde detta med endast patent på märket. Nu växer vi och alla vi känner har redan tröjorna och vi vill växa som företag på nätet. Även arrangera fester. Nån duktig ansvarig marknadsförare som kan berätta mer om detta?

[email protected]

hoppas på seriösa svar och brev som kan få mig att tankeställa :)



Hejsan,

Ni kan höra av er på min mobil om ni vill veta mer inom detta. Jag har jobbat med sådant en längre tid och vet vad som krävs.

0735 45 55 56 - MVH,
Mathias.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-02-06, kl 22:16

username

Petter
Grotteblad

Inlägg: 28

Hej,

Jag leverar "custom made" kläder. Med brodyr, transfer, och screen, med väldigt hög kvalitét. Hör av er om ni ska köpa in flera partier, så kan jag ge er offert och varuprov.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat