Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Investerare/företagspartner sökes

Inlägg 1 av 1

2016-09-17, kl 12:34

ir00nic

ir00nic

Inlägg: 5

Investerare/företagspartner sökes

Hej!

Jag har bestämt mig att via ett franchise-företag öppna en verksamhet inom återförsäljning.
Då jag själv inte besitter ett eget kapital att gå in med från start söker jag nu en person som är intresserad. Den jag söker vill antingen investera i verksamheten utan några förbindelser att driva företaget, alternativt gå in som delägare och driva företaget tillsammans med mig.

Jag berättar självklart mer om verksamheten och investering vid vidare kontakt. Det är inga fantasisummor det handlar om utan det är en överkomlig summa för ett företag med stora utvecklingsmöjligheter och vinstpotential.

Jag ser helst att ni bor i eller i närheten av Jönköping, dels för att kontakt helst ska ske inom snarast möjliga framtid, samt att verksamheten ska bedrivas i Jönköping. Så är ni intresserade är ni mer än välkomna att kontakta mig, jag är även väldigt flexibel i utformandet av en eventuell överenskommelse.

Med vänlig hälsning
/Elin

Svara Svara med citat