Inlägg 2 av
5
2005-01-14, kl 18:18
larsarenander
vi har haft uppe detta tidigare. Dela upp datorena till ett värde av högst 5000 och skrivbord enl. samma princip. då är det avdragbart direkt. Du ska naturligvis ha så aktuella kvitton som möjligt.
Lars
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected]
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
5
2005-01-14, kl 23:17
larsarenander
Ja, men räkna med att inför kontroll kunna motivera priset. När det gäller dyrare varor ska en opartisk värderingsman gör värderingen men här skulle det kosta mer än varorna är värda, och det finns förmodligen en och annan klok man på skatteverket som anser att man inte kan reta upp företagare hur mycket som helst. När det gäller kontorsmöbler kan du vända dig till mig på [email protected] så kan du få lite tips jag har arbetat med företagsinredning i över 30 år så något gott råd ska jag kunna ge dig.
Lars
Start av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat