Inlägg 1 av
9
2015-06-03, kl 09:16
mariesabir1
Affärspartner sökes!
Hej,
Jag söker en partner/affärskompanjon att starta eget med. Eller även att gå in i en redan fungerande rörelse är också intressant.
Allt är av intresse, klädbutik till bilförsäljning. Det som är viktigt för mig är att man är seriös, hårt arbetande och har en stor dos energi och positiv anda.
Stämmer detta in på dig, hör då gärna av dig till mig så kan vi diskutera vidare.
Bästa hälsningar
Marie Sabir
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
9
2015-06-06, kl 23:09
Afroswed
Hej! Jag söker också en seriös affärspartner. Jag är intresserad av att driva en kläd/inredningsbutik med en afrikansk "touch", Har även funderat på en afrikansk restaurang som omfamnar olika länder från Afrika. Vad Har du tänkt att driva?:)
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
9
2015-06-07, kl 07:36
PeterK
Vi söker företagare som vill importera olika varor vi kan ordna från Indien. Men inget direkt partnerskap.
Peter K
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
9
2015-06-13, kl 11:34
mariesabir1
Hej
Inredningsbutik är av absolut intresse! Däremot hade jag tänkt lite mer shabby chic/countryside stil. Är det något som du tycker om?
Med vänlig hälsning
Marie
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
9
2015-06-13, kl 23:41
Alishehzad
Bawangaonwala
Hej
Jag vill veta om du kan impotera herr klädder och hur ska man göra det, är det risk fritt, förutom pengar.
mvh
Ali
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
9
2015-06-14, kl 10:39
PeterK
Inga affärer är 100% riskfria, finns alltid något som kan gå galet. Men efter att ha sagt det: Varor som vi erbjuder innebär mycket låg risk. Det hänger på om du kan sälja eller inte.
Peter K
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat