Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Drivande säljare sökes omgående för unik produkt!

Inlägg 1 av 4

2005-01-12, kl 10:17

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Drivande säljare sökes omgående för unik produkt!

Har efter 1 års markandsundersökningar tagit fram en unik informationsprodukt i en marknad som jag har 15 års erfarenhet av. produkten kommer att börja marknadsföras för fullt våren 2005.

Produkten är kund testad samt kvalitetssäkrad mot kund dvs säkrad så att den genererar den effekt som kunden förväntar sig vilket har fått till följd att kund reaktionerna har varit mycket possitiva med höga merförsäljningar och snittordrar.

Kan erbjuda en provision på 50-70%, beroende på erfarenhet och säljresultat. För en skapligt målinriktad telefon säljare skulle det här betyda minst 100tkr/mån med möjlighet till ytterligare bonusar. (Vårat snitt ligger betydligt högre.)

Letar alltså efter drivande säljare för nära sammarbete, inga stora säljföretag eller callcenters för tillfället då jag vill ha en nära och personlig kontakt med varje medarbetare för att kunna tillmötesgå dina intressen, önskemål samt för att kunna sätta igång så snabbt som möjligt.

Passar det här in på dig så hör av dig snarast till:
[email protected] för mer information.

/ Tomas

Ps. har inget med grossist marknaden att göra..

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-01-12, kl 16:11

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Har fått en del frågor om detta är en mlm produkt så jag vill klargöra att .. - NEJ, det här har inget med mlm eller internet marknadsföring att göra. Det här är en informationsprodukt med mycket stora möjligheter för rätt person och som marknadsförs endast mot små och stora företag.

/ Tomas

/ Tomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-03-15, kl 22:57

username

Fredrik
Ljungdell

Inlägg: 2

Vilken stad pratar vi om?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-07-04, kl 16:25

username

Sami
Sulieman

Inlägg: 6

Hej Tomas
Jag är mycket intresserad men vill gärna få mer info om produkten.

MVH
Sami
[email protected]
0707-175042

Inläggets betyg
Svara Svara med citat