Inlägg 1 av 3
2015-02-02, kl 14:58
Starta eget företag med mig?
Hej!
Jag är en tjej på 25 år som söker någon att starta upp ett eget företag med.
Idén är redan klar men blir lite tungt att köra allting själv.
Jag skulle vilja hitta någon som har erfarenheter kring något ut av följande:
- Starta upp ett eget företag
- Sköta bokföring
- Designa webbplatser
- Jobbat/jobbar med en webbshop
- Duktig på att göra PR och locka till sig mängder av folk (tex. om du haft/har en välbesökt blogg).
I övrigt hoppas jag att du liksom jag brinner för skapande och utvecklanden där målet är att bli något stort. Jag hoppas att du är duktig på att kämpa och att aldrig ge upp. Jag hoppas dessutom att du är en glad och rolig person som ser tillvaron på ett positivt sätt.
Hör av dig till mig om du känner att detta passar dig! Berätta lite om dig själv och vad du gör i dagsläget. Känner jag att ditt mail verkar intressant så får du även veta mer kring min affärsidé!
En stor fördel om du bor kring Stockholm eller Uppsala, då jag själv bor i Uppsala.
Mvh Amanda
Jag är en tjej på 25 år som söker någon att starta upp ett eget företag med.
Idén är redan klar men blir lite tungt att köra allting själv.
Jag skulle vilja hitta någon som har erfarenheter kring något ut av följande:
- Starta upp ett eget företag
- Sköta bokföring
- Designa webbplatser
- Jobbat/jobbar med en webbshop
- Duktig på att göra PR och locka till sig mängder av folk (tex. om du haft/har en välbesökt blogg).
I övrigt hoppas jag att du liksom jag brinner för skapande och utvecklanden där målet är att bli något stort. Jag hoppas att du är duktig på att kämpa och att aldrig ge upp. Jag hoppas dessutom att du är en glad och rolig person som ser tillvaron på ett positivt sätt.
Hör av dig till mig om du känner att detta passar dig! Berätta lite om dig själv och vad du gör i dagsläget. Känner jag att ditt mail verkar intressant så får du även veta mer kring min affärsidé!
En stor fördel om du bor kring Stockholm eller Uppsala, då jag själv bor i Uppsala.
Mvh Amanda
Svara Svara med citat