Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta hälsohus i Stockholm?

Inlägg 1 av 4

2005-01-10, kl 19:45

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 11

Starta hälsohus i Stockholm?

Jag vet att det finns ett, men det ligger inte helt centralt och är lite slutet. Skulle önska ett större med en öppena ytor och en kafeteria för näringsberäknad fika eller lättkost. En gympasal för qi gong, pilates etc. En stor och någon mindre föreläsningssal. Rum för hud/spaterapeuter, massörer, kiropraktorer, hälsoläkare. Allt som man kan behöva för hälsa, njutning och rekreation. Lokalen skulle kunna hyras av ett visst antal ödmjuka och lyhörda personer som ansvarade för den och ev hyrde ut delar av den till deltidsarbetande, kansek en dag i veckan. I och med att skukvården nedrustar mer och mer finns ökad efterfrågan på egenvård och terapeuter av skilda slag, och inte minst hjälp med en bra, helst vetetarisk kost.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-01-11, kl 21:00

username

Urban
Söderman

Inlägg: 15

Jag tycker det låter som en strålande idé som ligger helt rätt i tiden.
Maila mig om du vill bolla tankar och funderingar, jag har en del erfarenhet från friskvårdsbranschen.

[email protected]
Web: www.ergonomionline.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-02-18, kl 12:22

username

Rickard
Wasik

Inlägg: 70

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vet att det finns ett, men det ligger inte helt centralt och är lite slutet. Skulle önska ett större med en öppena ytor och en kafeteria för näringsberäknad fika eller lättkost. En gympasal för qi gong, pilates etc. En stor och någon mindre föreläsningssal. Rum för hud/spaterapeuter, massörer, kiropraktorer, hälsoläkare. Allt som man kan behöva för hälsa, njutning och rekreation. Lokalen skulle kunna hyras av ett visst antal ödmjuka och lyhörda personer som ansvarade för den och ev hyrde ut delar av den till deltidsarbetande, kansek en dag i veckan. I och med att skukvården nedrustar mer och mer finns ökad efterfrågan på egenvård och terapeuter av skilda slag, och inte minst hjälp med en bra, helst vetetarisk kost.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-02-18, kl 12:25

username

Rickard
Wasik

Inlägg: 70

hej nytt i sverige genom hälsovärd sanatoriet från söder mitt i sverige ensam rät för skandinavien [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat