Inlägg 21 av 32
2014-09-10, kl 19:28
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Jimmie Eriksson
Ursprungligen postat av: Glassicura
Et bra namn som även letar lite mot det som du vill - kunne vära Cityportalen.se
Ursprungligen postat av: ijet
När jag kom på vårat namn på webbshoppen. (ijet) så tog jag mina initialer (JE) och efter som jag skulle sälja blandannat it saker provade jag mig fram. Jeit hade varit lite konstigt och itje. Så då blandade jag bokstäverna till I je T. Då fick jag med it även fast det inte märks.
Jimmie Eriksson
Ursprungligen postat av: ijet
Aa det där med namn är svårt. Om du inte hittar något passande med ordet lokalt i sig får du fantisera ihop ett namn som inte är relevant, men som är lätt att komma ihåg. Tex Eniro eller jysk.
Gussman
Jag givar upp
Din tanka fick jag redan för 11 år sen och har syslat med detta djybt .. och hade ingan svårhet med detta - jag har
Du lysnar jo inte .... slutta med att tänka på namn, som har med lokal eller handel att göra - du kommar att försvinna bort.
Din kreativitet är inte stor och ingan kan leva bare av en tanka...
I fall för mig är din tanka mycket gammal.. och jag kunna ta min tanka fram från lådan och göra den klar till 2014 model om jag vill - och på en vecka är den klar till 2014.
Tyvärr Gusmann jag tror inte på att du klare dit projekt p.g.a att du inte har den fleksibla tillgång i tankasättet som projektet krävs.
Just nu står du bare på et ben och inte stabilt
I pokar språk är du fisk, som betyder att denna tror oavset hur doms kort är att dom är bästa . men förlorer alt.
Men klart att jag gillar dit troende
Jimmie Eriksson
Gusmann
Du kan inte leva på din egen kommun med dit projekt. Du kommar till att göra stora markedförings kostnad till dina gran kommun o.s.v.
Om du inte kan göra alt ensamt då vill du tjäna mindra , om du leverer tidninger till folk - kanske mycket mindre faktisk
Min kommun har också kort / stan har kort
Jag har jobbat ungefär i 1½ år med precis samma projekt som du, och jag vet vad som krävs
Jimmie Eriksson